Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når man akser på vil jo bensinen legge seg i bak i tanken og regner med bensinslagen kommer ut i fronten uten at eg har sett etter da men bruker det så sinnsykt med bensin når man akser på at man klarer å tømme hele bensinrøret for å så trekke luft fra bensintanken som har bensinen i hekken og ikkje ved selve bensinrøret/slangen blabla..?

Synst den dabber voldsomt av under enkelte akselerasjoner men når eg tenker etter har den dradd meget fint når eg har litt rikelig på tanken..

(rikelig altså 20liter ++ kansje)

Er jo snakk om en v12 også da :P

Skrevet

merkelit visst du tenker vektforold ja men ikkje så merkelig visst motoren ikkje får bensin ;)

Tror ikkje prinsessen på erten engang hadde merket den ekstra rare vekten man får med 10-20 liter ekstra på tanken når man har en bil som veier 1,6-1,7 tonn i tillegg til å ha fint moment.

Skrevet

hakke peiling på slags modell dette er, men på nye biler er det jo satt inn masse smårom/vegger som skal hindre akkuratt dette, og "skvulping"!?

Skrevet

Hører ikkje noe serlig til skvulping men kan jo fint være andre grunner til at den mister litt kraften også, bilen skal gåes grundig igjennom om to uker iallefall da eg har ferie :D

Skrevet

Dette har jo vært et problem på de M535i e28 jeg har vært borti... Allerede fra under 20 liter på tanken og mindre så kan den fjuske under akselerasjon..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...