BMVW Daniel Skrevet Juli 26, 2006 Skrevet Juli 26, 2006 når man akser på vil jo bensinen legge seg i bak i tanken og regner med bensinslagen kommer ut i fronten uten at eg har sett etter da men bruker det så sinnsykt med bensin når man akser på at man klarer å tømme hele bensinrøret for å så trekke luft fra bensintanken som har bensinen i hekken og ikkje ved selve bensinrøret/slangen blabla..? Synst den dabber voldsomt av under enkelte akselerasjoner men når eg tenker etter har den dradd meget fint når eg har litt rikelig på tanken.. (rikelig altså 20liter ++ kansje) Er jo snakk om en v12 også da
Ole@Automote Skrevet Juli 26, 2006 Skrevet Juli 26, 2006 Hmm syns det høres merkelig ut att du får dårligere aks med lite bensin på tanken
BMVW Daniel Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Skrevet Juli 26, 2006 merkelit visst du tenker vektforold ja men ikkje så merkelig visst motoren ikkje får bensin Tror ikkje prinsessen på erten engang hadde merket den ekstra rare vekten man får med 10-20 liter ekstra på tanken når man har en bil som veier 1,6-1,7 tonn i tillegg til å ha fint moment.
TexWiller Skrevet Juli 26, 2006 Skrevet Juli 26, 2006 Har du byttet begge bensinfiltrene?? Sjekk bensintrykket svikter en av pumpene kan få slike symptomer
BMVW Daniel Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Skrevet Juli 27, 2006 den er grå-svart snakket men en som mener det e en black shadow eller ka det no va men vet no ikkje helt sjøl...
R.E.H Skrevet Juli 27, 2006 Skrevet Juli 27, 2006 at fargen kaltes d? eller mener du shadowline? mørke lister og slikt rundt vinuene og fangerene?
BMVW Daniel Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Skrevet Juli 28, 2006 Ja det va vell det han helst ville frem til tenker eg . i såfall er det en sølv/grå/svart shadowline eg har
viper Skrevet Juli 28, 2006 Skrevet Juli 28, 2006 hakke peiling på slags modell dette er, men på nye biler er det jo satt inn masse smårom/vegger som skal hindre akkuratt dette, og "skvulping"!?
BMVW Daniel Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Skrevet Juli 29, 2006 Hører ikkje noe serlig til skvulping men kan jo fint være andre grunner til at den mister litt kraften også, bilen skal gåes grundig igjennom om to uker iallefall da eg har ferie
Dralle Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 Dette har jo vært et problem på de M535i e28 jeg har vært borti... Allerede fra under 20 liter på tanken og mindre så kan den fjuske under akselerasjon..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå