///Martin Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Passer disse ikke på e30??Er ikke de samme som e34 og e30 da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Nei jeg fant ut de var for små.. Hullet i skjermen på e30'n var større en bredden på blinkersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Kom med bud folkens! Vi sier høyeste bud innen onsdag får de uansett... Dvs medregnet onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Seriøst Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 jeg har jo sagt 200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Ja er du fortsatt villig til det så er de dine. Jeg vet ikke hva portoen blir, men om jeg tuller de inn i noe å legger de i en konvolutt så bør det jo bli billig? 20 kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom_Alex Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 solgt?? er intressert jeg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 jeg tar dem, send pm om ingen andre tar dem først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 Da satser jeg på de er solgt til Tom_Alex! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå