Larslol Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 noen som kan fortelle meg hva dette er? trenger tydeligvis ny, sitter på en M20B23 :`\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Den brune kontakten er til Thermobryteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 ehm, da vet jeg det. men hvor får jeg tak i ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Din BMW-forhandler feks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 njaa, har ikke bra erfaring med gutta der oppe, de kan nada.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Jaja.. å klare å bestille en termobryter må de vel klare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Prøv GS eller OS bildeler. De hjelper deg med å få tak i ny..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Den brune kontakten er til Thermobryteren. Trudde det var til vanntempsensor jeg. Eller er det da den andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Den blå er vanntempsensor til instrumentet. Den brune er selvsagt også en tempsensor, men gir signal til innsprøytninga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 oh jess! Skal bruke som lufttempsensor sammen med datasprut serru, måtte bare forsikre meg om at jeg knabber riktig på høggern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 oh jess! Skal bruke som lufttempsensor sammen med datasprut serru, måtte bare forsikre meg om at jeg knabber riktig på høggern Da må du sørge for å få den som er til motorstyringa og at den er blå. Den sitter på motronic motorene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2006 finner det faen ikke hos GS idet hele tatt :\men, skal opp til bmw i morra uansett å hente no andre saker, så kan høre med de da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå