Green Hell Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Har kjøpt en sparco stol(en grom en ), som jeg skal ha i e30 Men på gundersen selger de bare stol understell som står at er til facelift'en(Noe jeg ikke har). Noen som har prøvd å sette seter fra gammel e30 over i facelift, så hullene er like? Eller omvendt, nye seter inn i en gammel;o)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 alle E30 har sette festene på samma plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Har kjøpt en sparco stol(en grom en ), som jeg skal ha i e30 Men på gundersen selger de bare stol understell som står at er til facelift'en(Noe jeg ikke har). Noen som har prøvd å sette seter fra gammel e30 over i facelift, så hullene er like? Eller omvendt, nye seter inn i en gammel;o)! den skal jo passe den.. karroseriet er jo ike så forskjellig at dem har gidda å justert sete festene.. har du prøvd stolen i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Green Hell Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 Nope!Det er det som er hele poenget, jeg må få tak i et stol understell først, og derfor jeg lurte på om de passa Så nå er det jo bare å bestille stol understell fra gundersen!=) Ingen som har skinner til passasjerstolen i en e30 liggende forresten? Eller et helt passasjer sete til en billig penge!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 ojaaa.. misforstod.. men er rimelig sikker på at du bare kan kjøpe di ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teciero Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Jepps, dette stemmer. Er det samme understellet på stolene, både på facelift og gammel versjonen av e30. har selv hatt både 90 mod, 84 mod og 86 mod, der jeg har brukt de samme bøttestolene i så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå