Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en sparco stol(en grom en :lol: ), som jeg skal ha i e30 Men på gundersen selger de bare stol understell som står at er til facelift'en(Noe jeg ikke har). Noen som har prøvd å sette seter fra gammel e30 over i facelift, så hullene er like? Eller omvendt, nye seter inn i en gammel;o)!

Skrevet
Har kjøpt en sparco stol(en grom en :lol: ), som jeg skal ha i e30 Men på gundersen selger de bare stol understell som står at er til facelift'en(Noe jeg ikke har). Noen som har prøvd å sette seter fra gammel e30 over i facelift, så hullene er like? Eller omvendt, nye seter inn i en gammel;o)!

den skal jo passe den.. karroseriet er jo ike så forskjellig at dem har gidda å justert sete festene.. har du prøvd stolen i?

Skrevet

Nope!Det er det som er hele poenget, jeg må få tak i et stol understell først, og derfor jeg lurte på om de passa :P Så nå er det jo bare å bestille stol understell fra gundersen!=) Ingen som har skinner til passasjerstolen i en e30 liggende forresten? Eller et helt passasjer sete til en billig penge!?! :)

Skrevet

Jepps, dette stemmer. Er det samme understellet på stolene, både på facelift og gammel versjonen av e30. har selv hatt både 90 mod, 84 mod og 86 mod, der jeg har brukt de samme bøttestolene i så.;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...