Aroid Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Som topic sei hvordan kan man juster tomgang på m20 B23 med LE-jetronic. Er det på selve gasspjelden man kan gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Nr 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 takk så meget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Hmmmm....jeg mangler nr 19 OG nr 7. Dumt det kanskje? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 hvorfor har du tatt det bort da? er det noen grunner hvorfor du har tatt det bort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Var ikke der når jeg kjøpte bilen gitt. Mulig den er tatt bort av de prærien gutta da de bygde turbo (Noe som gjennomgår en GOD del oppgraderinger. hehe) EDIT:etter nermere ettertanke er skrua der. Men den andre dritten er LONG gone. så vel ca. dånn ut når jeg fikk bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Var ikke der når jeg kjøpte bilen gitt. Mulig den er tatt bort av de prærien gutta da de bygde turbo (Noe som gjennomgår en GOD del oppgraderinger. hehe)EDIT:etter nermere ettertanke er skrua der. Men den andre dritten er LONG gone. så vel ca. dånn ut når jeg fikk bilen: Kansje du kan stille tomgangen med den "lille" skruen som de har brukt til plombering til filterslangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Hehe....ja DEN er voksen. Men jeg regner med jeg har den skrua, somsagt, synes jeg så et flatrekker-spor inni der når jeg demonterte motorn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Nr 7 er kaldstart dyse,du har Jetronic uten den. Fine blomberinger de har brukt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 28, 2006 Share Skrevet Juli 28, 2006 Nyeste jetronic kom uten den dysa eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 28, 2006 Share Skrevet Juli 28, 2006 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå