haakon Skrevet Juli 28, 2006 Share Skrevet Juli 28, 2006 synes forslaget til håkon er greit nok,men da bør man passe på at det er en gate uten mulighet for at det blir veiarbeid.. ellers blir det dyrt å hente ut bilen. og det forslaget om fellesgarasje: sist jeg ble frastjålet en bil var i et sånnt med lås/kort. der står tyven godt sjult og kan fikkle så mye han vil. går det ikke å parkere langt inn mot en vegg el noe på gardermoen slik at neste bil uansett parkerer litt unna? eller best av allt bytt med far/mor di så kan du kjøre deres ned og de passe på din låsbolter på fete felger er vel et must? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juli 28, 2006 Share Skrevet Juli 28, 2006 nå får dere gi dere folkens.. det er masse forskjellige parkerings plasser for både lang tid og kort tid på gardermoen. hvis man velger å kjøre bil dit så hva i all verden er vitsen å parkere bilen i en gate i oslo som er så eksklusiv når man kan parkere på gardermoen. er p1 til p5 der oppe og prisene varierer. Når jeg var i India og midtøsten for en stund siden så sto vi på P4 i en mnd og det kostet oss ca 1100 kr.. Vi har noe fantastisk som heter Internett og det går ann å søke litt rundt. Parkerings bulker osv ja..ja greit det, men vil du heller parkere bilen der folk parkerer ved siden av deg hele tiden eller foran eller bak deg hele tiden, eller vil du parkere ved siden av andre folk som er ute å reiser og som parkerer bilen der for lengere stunder? og til Håkon, alle flyplasser som er såpass store i verden har buss og tog/trikk fra terminal til parkerings plass.. det er liksom vanlig?? jeg har reist en del rundt og jeg har aldri hatt problemer med parkering på noen flyplass.. så hvorfor skal det være så stort problem å parkere på gudsforlatte gardermoen? tror ikke det er noe frykt i det at det kommer til å være parkeringbulker og ditt og datt om du bruker hode og velger riktig parkering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juli 28, 2006 Share Skrevet Juli 28, 2006 en annen ting.. hvilken rolig gate i oslo koster det ikke noe å parkere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Juli 28, 2006 Share Skrevet Juli 28, 2006 fine,gjemte steder på ullevål hageby bla og noen nærmere ringveien/flybussen oppe ved tåsen...men poenget med å kjøre bil blir jo da litt borte. parker på gardermoen. ta god tid så finner du en plass du kan leve med å parkere nede i sentrum, grunerløkka osv over flere dager er ikke å anbefale.spesielt ikke med fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 28, 2006 Share Skrevet Juli 28, 2006 De har faktisk fra P0 til P11 på Gardermoen, men tror ikke de bruker alle tallene. Uansett er det billigst på P4 (og P5), og helt greit. Ikke noe folk som går rundt og langs bilene, verken fulle med flasker i hendene eller andre, kun folk som i likhet med deg vil ha et trygt sted å sette bilen mens de er lenge borte. Jeg er ikke i tvil om hvor jeg helst ville hatt bilen min av der og i Oslo et eller annet sted om man ikke er kjent der (er man godt kjent kan man f.eks. vite om bra boligfelt å stå i uten å bli taua). Du kan også forhåndsbestille/betale via nettet. Sjekk http://www.europark.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juli 28, 2006 Share Skrevet Juli 28, 2006 Litt OT, men sånn her stod jeg på Landvetter (Göteborg) da jeg var i Syden tidligere i sommer. Kostet 600,- for en uke, parkeringshuset var tvers over gata for terminalen. Ingen parkeringsbulker der gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 28, 2006 Share Skrevet Juli 28, 2006 en annen ting.. hvilken rolig gate i oslo koster det ikke noe å parkere?? stort sett alle på Vinderen/ Slemdal om du digger å ta trikk og buss fra parkerings-plassen respekterer jeg det, men jeg prefererer helt klart å kunne gå rett inn på flyplassen.. er litt greiere kan man si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 en annen ting.. hvilken rolig gate i oslo koster det ikke noe å parkere?? stort sett alle på Vinderen/ Slemdal om du digger å ta trikk og buss fra parkerings-plassen respekterer jeg det, men jeg prefererer helt klart å kunne gå rett inn på flyplassen.. er litt greiere kan man si.. du kan gå rett inn fra parkerings huset og til terminalen Håkon.. du får det du betaler for og jeg syns det er bedre å parkere sammen med lang tids parkerte hvis jeg er lengere borte, de som parkerer nærme flyplassen er de firma folkene som har firma bil og bryr seg lite om bilen og reiser hele tiden. så du syns det er bedre å kjøre bil fra sogn og fjordene. parkere på vinderen også ta flytoget til oslo gardermoen, men å ta en buss fra en parkerings plass funker dårlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Jeg ser ikke helt forskjellen på å spasere rett inn på terminalen fra flytoget og å spasere rett inn på terminalen fra flybussen.. Parkere i Oslo er jo normalt noe av det verste man kan gjøre med noe dyrere enn en '84 Fiesta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Jeg ser ikke helt forskjellen på å spasere rett inn på terminalen fra flytoget og å spasere rett inn på terminalen fra flybussen.. Parkere i Oslo er jo normalt noe av det verste man kan gjøre med noe dyrere enn en '84 Fiesta. veldig lite intelligent påstand... mange steder det er helt uproblematisk å parkere og det tror jeg du også vet om du tenker deg litt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 her: www.tt-parkering.no Da slipper du å gå lenger enn du ville gjort fra taxien. Disse har egene bevoktede p-plasser som ikke tilhører OSL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Jeg ser ikke helt forskjellen på å spasere rett inn på terminalen fra flytoget og å spasere rett inn på terminalen fra flybussen.. Parkere i Oslo er jo normalt noe av det verste man kan gjøre med noe dyrere enn en '84 Fiesta. veldig lite intelligent påstand... mange steder det er helt uproblematisk å parkere og det tror jeg du også vet om du tenker deg litt om hva er lite intelligent med den påstanden? hvor intelligent er man om man kjører langt vekk i stand, så parkere i oslo også ta flytoget eller bussen til gardermoen??? enn heller å kjøre TIL gardermoen, parkere i parkeringshuset og ta bussen fra parkerings huset og til termonalen? kan du gi meg et sted i oslo det er trygt å la bilen stå helt stille i en mnd håkon??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Jeg ser ikke helt forskjellen på å spasere rett inn på terminalen fra flytoget og å spasere rett inn på terminalen fra flybussen.. Parkere i Oslo er jo normalt noe av det verste man kan gjøre med noe dyrere enn en '84 Fiesta. veldig lite intelligent påstand... mange steder det er helt uproblematisk å parkere og det tror jeg du også vet om du tenker deg litt om hva er lite intelligent med den påstanden? hvor intelligent er man om man kjører langt vekk i stand, så parkere i oslo også ta flytoget eller bussen til gardermoen??? enn heller å kjøre TIL gardermoen, parkere i parkeringshuset og ta bussen fra parkerings huset og til termonalen? kan du gi meg et sted i oslo det er trygt å la bilen stå helt stille i en mnd håkon??? Nok en gang gikk du glipp av selve poenget her.. parkerer man i parkeringshus trenger man IKKE ta buss til terminalen. det var om man parkerte på de langtidsplassene at man måtte ta buss... vanskelig å forst dette her ja.. for øvrig syns jeg det er en lite intelligent påstand når man tar en hel by, som Oslo og avfeier at det er noen mulighet for en trygg parkering. det er bare tull.. Og sist men ikke minst... det var aldri snakk om en mnd... bare 2 uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå