Gå til innhold

Høyglans-polering?


Øystein E30 M3
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

ikke klarlakke alu som er polert,blir bare gult med tiden. kan gå på eastwoodco.com og sjekke pulverfarger er noe som heter reflective crome og pulverlakke det, blir omtrent som nypolert..

får kjøpt autosol på clasolson og polerskive på albert e

bilderprosjekt0182oxqb4.jpg

er aluen grov lønner det seg starte med grovt papir er aluen glatt kan du begynne med 400papir.

våtslip med 800 eller 1000 papir på slutten før du polerer. dess mere du polerer dess blankere blir det :P

er bare polere lett med ei fille i etterkant så holder det lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok desverre ikke FØR/ETTER bilde,tenkte jeg skulle det.. men jeg for gjøre det på innsuget :) Men jeg er ikke så sikker på om jeg helt fikk svar på det jeg lurte på!? Jeg har polert dynamoen,lurer bare på om jeg må behandle den med noe slik at glansen holder seg?? Alu vil vell bli stygg etter en stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vet om man må behandle alu`en med voks eller noe for at den skal holde glansen?

høyglanspolering vil falme uansett med tiden, det er polering,polering og atter polering som gjelder :shock:

er mye arbeid og høyglanspolere, finnes forskjellige vokser du kan polere med oxo som er mye bedre og gir en bedre finish men er mye verre og polere med, her er div og finne

http://www.eastwoodco.com/jump.jsp?item ... =16&KICKER

finner noen vokser på clas olson oxo men er like greit med autosol.

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...