Morbus Skrevet Juli 28, 2006 Share Skrevet Juli 28, 2006 Pent mørkegrått stoff interiør, førerstoler med armlene, baksete med skiposehull og midtarmlene, baksetene har også nakkestøtter. En stor rift i sittepute på førersetete, men det ordner nok moren din med synåla Gi bud på PM helst, eller svar her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Juli 28, 2006 Share Skrevet Juli 28, 2006 Selg armlenene til meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2006 Kan jeg godt, men blir vel værre å bli kvitt stolene uten armlenene der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520Øystein Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Hei, har du bilde Av setetrekket? Regner vel med at det er samme type som jeg har. Det er vel temmelig standard. hehe. er interessert i baksetet, spesielt bakseteryggen med skipose. + platen innerst i bagasjerommet, den er vel annerledes med skipose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Hvis de over kjøper armlene og baksete, så kjøper jeg førerstolene mot at du befinner deg i normal kjøreavstand fra Bergen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet August 3, 2006 Forfatter Share Skrevet August 3, 2006 Hei, har du bilde Av setetrekket? Regner vel med at det er samme type som jeg har. Det er vel temmelig standard. hehe.er interessert i baksetet, spesielt bakseteryggen med skipose. + platen innerst i bagasjerommet, den er vel annerledes med skipose? Platen i bagasjerommet beholder jeg. Da den hører til bilen og ikke setet. har bilder på pc`n hjemme, legger de ut etter jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet August 3, 2006 Forfatter Share Skrevet August 3, 2006 Hvis de over kjøper armlene og baksete, så kjøper jeg førerstolene mot at du befinner deg i normal kjøreavstand fra Bergen... 6-7 timer minst. bor i Akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520Øystein Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 da venter jeg på bildene... Har du bilder av platen og? må vel kutte og ordne litt i tilfelle, greit å vite hvordan den ser ut standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå