336mik Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Heftig motorbygg dette ja, men jeg liker ikke utseende på denne bilen. å si meg enig..Er et eller annet med utseende som jeg ikke liker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Breddinga samt hekken er litt feilkomponert i mine øyne. Litt for brei og lav, men ikke "kompansert" med noe i høyderetning. Klarer ikke helt å sette fingeren min på det. Men for all del, spektakulær maskin! Og nå godkjent på norske hvite plåtskilter! Respekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2006 er helt rå i mine øyne:)hehe.. men det er masse som er det:) tehe.. er ikke dårlig det nei..få hvite skilter på et sånnt beist..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Synest den er dritkul og dritrå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 hadde de bare rivd av den stygge vinga så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 hadde de bare rivd av den stygge vinga så trenge den kansje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 bruker det å være lang kø for å prøve "utleiebilen" til tarjei da???kansje et litt dumt spørsmål men?!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksbmw Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 Bra finish men skjønner ikke helt sammenhengen i stylingen, store sideskjørt, ris vinge og fanger/leppe som er bygget og plastret til bakken. Hadde vært finere i M3 dress, hvorfor? fordi stylingen der er balansert. Det er min mening i hvertfall Smaken er som baken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 utseende messig er vel e30 grei etter min mening.. burde bare hatt en annen vinge..sånna vinger kan japsene ha for seg selv.. og den nye lakkeringa er mye mye mye bedre enn den første, for gud dæven å fæl den var da.. får håpe han har fått ordna litt på det "enorme" turbolagget han hadde i fjor da.. sikkert kult å kjøre rett fram, men kjøreegenskaper skotter det nok litt på her.. å med tanke på den utleie e30'n, vis du vraker den, må du skaffe tarjei et nytt e30 karosseri bare så ordner han resten.. småbulker å sånn bryr de seg ikke noe om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 hadde de bare rivd av den stygge vinga så trenge den kansje Finnes andre vinger enn sånn stygg alu vinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Breddinga samt hekken er litt feilkomponert i mine øyne. Litt for brei og lav, men ikke "kompansert" med noe i høyderetning. Klarer ikke helt å sette fingeren min på det.Men for all del, spektakulær maskin! Og nå godkjent på norske hvite plåtskilter! Respekt! Hva står det i vognkortet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 bruker det å være lang kø for å prøve "utleiebilen" til tarjei da???kansje et litt dumt spørsmål men?!?!?! det er bare å stille opp tidlig på morgenen det, så blir det ikke så fælt lang ventetid.. jeg venta vell en halvannen time tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir///M3 Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Bra finish men skjønner ikke helt sammenhengen i stylingen, store sideskjørt, ris vinge og fanger/leppe som er bygget og plastret til bakken. Hadde vært finere i M3 dress, hvorfor? fordi stylingen der er balansert. Det er min mening i hvertfall Smaken er som baken. Alle kan sette på m3 skjermer...tror ikke du helt vet hvor mye jobb det ligger bak denne breddinga. Synes heller du skulle gitt litt ros for bygget. mange setter i stor motor, men her er utseende like brutalt som motoren. Btw, den vinga er der av en grunn...Men som sagt, smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Breddinga samt hekken er litt feilkomponert i mine øyne. Litt for brei og lav, men ikke "kompansert" med noe i høyderetning. Klarer ikke helt å sette fingeren min på det. Det er det som er litt artig med den bilen. Du klarer ikke og sette fingeren på det!! Den breddinga der er unik.. Den breddinga er gjort i mange sekvenser på karossen Lov og ikke like det, men seriøst bra gjort er det uansett mening. Hadde en laang prat med Tarjei om den bilen nede på verkstedet hans for ett års tid siden, der jeg fikk mye info om bilen. Fikk tatt et par bilder også.. Som nevnt... Man kan ikke sette fingeren på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 hehe..sleng ut bildene da ballder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå