SteffenM2 Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Noen som var der i dag eller? Utrolig mye bra og se på! og, det var en BRG M3 GT der, kjørte 1.18 blank! Er ikke dårlig det, syns jeg da Noen her på forumet som eier den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Var ikke der, men er 1.18 så bra da?? Flere med små motorer som kjører rundt 1.10?? Mulig jeg tar helt feil men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Du tar ikke feil nei... 1.18 med en M3 virker veldig tregt. Med mindre det høljet ned kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Du tar ikke feil nei... 1.18 med en M3 virker veldig tregt. Med mindre det høljet ned kanskje. Ove Kvam kjører 1.13 med E-30 318is (136hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2006 Oj.. Jaja, mente det var ganske bra jeg Var nydelig vær og hele pakka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Jeg var der ja...har aldri tatt noen rundetider på meg selv jeg så jeg vet ikke hva jeg er "god" for på Rudskogen.Pga.den incidenten med Subaruen så gadd jeg bare å kjøre to heat i dag,og tror ikke jeg hadde en eneste runde der jeg kunne kjøre fritt uten hindring av andre biler foran meg. Jeg kjører på vanlige gatedekk forøvrig,og det understyrer en del merker jeg.Får se om ikke det blir r-dekk til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2006 hehe, var det nok deg jeg tok tiden på da ja.. Hehe.. Synd det med Subruen ja.. Så ikke mye pent ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Bjørn, hva hendte med Subaruen..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Så ikke det selv men forstår det slik att han mistet bremsene på vei inn mot svingen til depotstrekket...og han havna til slutt midt opp på rekken med dekk Gikk altså rett frem i svingen i stor fart,fikk en del skader på karosseri venstre side og i front/forstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Eid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå