cigarette Skrevet Juli 30, 2006 Skrevet Juli 30, 2006 Noen som har forslag til feste av beltefestene foran på en M3,nå som stolene er byttet ut med 4-punkt seter Festene var festet på stolene orginalt så det er ikke hull i dørken for feste Kom gjerne med forslag el bilder der det er gjort før
FTE Skrevet Juli 30, 2006 Skrevet Juli 30, 2006 Bruk et av hullene/boltene du har brukt for å feste stolen til ramma. Det jeg har gjort, funker det...
cigarette Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Skrevet Juli 30, 2006 Ja det var egentlig det jeg tenkte på Men er det sterkt nok Det var det da Vi får prøve,må da funke det
FTE Skrevet Juli 30, 2006 Skrevet Juli 30, 2006 Ja det var egentlig det jeg tenkte på Men er det sterkt nok Det var det da Vi får prøve,må da funke det Du er nok død lenge før den ryker fra det festet, he he. Hvis du da ikke har brukt 5mm bolter eller noe da Setet mitt er festet med fire 12mm bolter
cigarette Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Skrevet Juli 30, 2006 Hehe ja du har nok rett i det da Ja mine er også festet med 12mm bolter så det blir vel bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå