Bimmerlars Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Skrevet Juli 31, 2006 jaha.. åssen motor blir det a?m60 motor med høykompinnmat fra ppf til 30k m10 med turbo m30b35 med sugespec m20 med egenlagde spjeld fra motorsportavd chevy 350 med høykomp, ls1 m52 med overlading åssen ratt har du forresten? Motor holdes hemmelig inntill videre Har ikke noe ratt jeg faktisk
Lien Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Hva er egentlig poenget med å ha stor motor i bil? Det er jo ikke praktisk for du bruker jo mye bensin og du kommer jo ikke fram så mange sekund raskere uansett.... Det er det som er POENGET! Alt skal ikke være praktisk. Skulle det det, hadde ikke folk brukt så mye tid på bil som de gjør! Noen ganger lurer jeg på hva som feiler deg teck siden du i stedet for å svare på tråder legger inn kritiserende innlegg som er HELT usaklige!
FTE Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Har sett på nettet et sted der de selger sånne "ombyggings-kit". Men er lenge siden og husker ikke adressen lengre. Men der var det sånn at senterbolten var støpt i en del du bare skrudde fast på orginalnavet.
M3 Yngve Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Det ble solgt et brukt gammelt DTM kit til E30 for 15 000,- Da med 4 felger som måtte restaureres. Å det var vist billig. En sånn manngnesums felg koster 8000+ mener jeg å huske kompisen min så. Han har sånne på en gammel DTM Sierra. Tror det koster mer en det smaker. Tror det blir vanskelig å fa tak i noe mindre felger med senter bolt en 18" Men tøft er det.
Bimmerlars Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Skrevet Juli 31, 2006 Har sett på nettet et sted der de selger sånne "ombyggings-kit". Men er lenge siden og husker ikke adressen lengre. Men der var det sånn at senterbolten var støpt i en del du bare skrudde fast på orginalnavet. Tenk tenk tenk Hørtes veldig fint ut det der
Bimmerlars Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Skrevet Juli 31, 2006 Det ble solgt et brukt gammelt DTM kit til E30 for 15 000,- Da med 4 felger som måtte restaureres. Å det var vist billig. En sånn manngnesums felg koster 8000+ mener jeg å huske kompisen min så. Han har sånne på en gammel DTM Sierra. Tror det koster mer en det smaker. Tror det blir vanskelig å fa tak i noe mindre felger med senter bolt en 18" Men tøft er det. 15000,- for senterbolt til alle fire hjul hørtes billig ut. Felgene koster penger ja, men så gromt og da med magnesium
Bimmerlars Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Skrevet Juli 31, 2006 Hva er egentlig poenget med å ha stor motor i bil? Det er jo ikke praktisk for du bruker jo mye bensin og du kommer jo ikke fram så mange sekund raskere uansett....Det er det som er POENGET! Alt skal ikke være praktisk. Skulle det det, hadde ikke folk brukt så mye tid på bil som de gjør! Noen ganger lurer jeg på hva som feiler deg teck siden du i stedet for å svare på tråder legger inn kritiserende innlegg som er HELT usaklige! Word! Også er det jo morsomt å ha noe ikke alle andre har
David Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 men, i hvor mange år har ikke folk klart seg uten dette på treff/arrangement? jaha.. je får da svare for meg selv.. men, om du hadde dukka opp med en e30 318, og hadde hatt en slik løsning.. så hadde jeg heller ledd litt for meg selv, og kanskje litt høylytt over den situasjonen.. sparer man virkelig såååå mange sekunder på dette? nå veit ikke jeg om du er sønnen til røkke eller date'r dattra hans. men, jeg har da hvertfall lært meg en ting.. att man kan ikke alltid få og ha det som man har lyst på og det som er über gromt. er det virkelig sååå praktisk? med tanke på økonomiske fordeler ved å beholde det understellet man har på sin 318'n? og heller kanskje legge de 10.000,- det koster for nye felger, nytt understell+++ for å få senterbolter. enn det å legge de penga i en hefti turbomotor? har du adhd eller? er d vist i å diskutere, vil han ha senterbolt så vil han d! han driter vell i va du synst om det på en 318..
Bimmerlars Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Skrevet Juli 31, 2006 men, i hvor mange år har ikke folk klart seg uten dette på treff/arrangement? jaha.. je får da svare for meg selv.. men, om du hadde dukka opp med en e30 318, og hadde hatt en slik løsning.. så hadde jeg heller ledd litt for meg selv, og kanskje litt høylytt over den situasjonen.. sparer man virkelig såååå mange sekunder på dette? nå veit ikke jeg om du er sønnen til røkke eller date'r dattra hans. men, jeg har da hvertfall lært meg en ting.. att man kan ikke alltid få og ha det som man har lyst på og det som er über gromt. er det virkelig sååå praktisk? med tanke på økonomiske fordeler ved å beholde det understellet man har på sin 318'n? og heller kanskje legge de 10.000,- det koster for nye felger, nytt understell+++ for å få senterbolter. enn det å legge de penga i en hefti turbomotor? har du adhd eller? er d vist i å diskutere, vil han ha senterbolt så vil han d! han driter vell i va du synst om det på en 318.. Nok en gang, WORD
oddis Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Såvidt jeg husker så hadde gamle Ruud R DTM M3'n kun en senterbolt. Er vel sikkert orginalt DTM det. Ellers kan du sikkert høre med Ruud selv. Bilen står her i distriktet og er snart klar for banekjøring igjen, med S50B30
Bimmerlars Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Skrevet Juli 31, 2006 Såvidt jeg husker så hadde gamle Ruud R DTM M3'n kun en senterbolt. Er vel sikkert orginalt DTM det. Ellers kan du sikkert høre med Ruud selv. Bilen står her i distriktet og er snart klar for banekjøring igjen, med S50B30 Vet den bilen var en orginal DTM bil, hvertfall det han sa selv, men skal høre med han. Godt den "Ford"motoren er ute av bilen
Nino Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 men, i hvor mange år har ikke folk klart seg uten dette på treff/arrangement? jaha.. je får da svare for meg selv.. men, om du hadde dukka opp med en e30 318, og hadde hatt en slik løsning.. så hadde jeg heller ledd litt for meg selv, og kanskje litt høylytt over den situasjonen.. sparer man virkelig såååå mange sekunder på dette? nå veit ikke jeg om du er sønnen til røkke eller date'r dattra hans. men, jeg har da hvertfall lært meg en ting.. att man kan ikke alltid få og ha det som man har lyst på og det som er über gromt. er det virkelig sååå praktisk? med tanke på økonomiske fordeler ved å beholde det understellet man har på sin 318'n? og heller kanskje legge de 10.000,- det koster for nye felger, nytt understell+++ for å få senterbolter. enn det å legge de penga i en hefti turbomotor? har du adhd eller? er d vist i å diskutere, vil han ha senterbolt så vil han d! han driter vell i va du synst om det på en 318.. nei, har ikke så mye ADHD nå lenger.. åssen det? ja, alltid litt artig å diskutere vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå