Boosti Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Skal det være et stort hul med en plugg/kopp i gulvet bak sete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Ja. Det er det ihvertfall på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 min også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2006 En ganske så stor propp altså...10-15 cm stor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Ja, slik er det på begge sider. Prøv å kakk litt rundt den med en skrutrerkker el. lignene, er du heldig forsvinner den ikke igjennom Min hadde gjennomgående rust rundt begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2006 Det var bra det bare var en propp....jeg mangler denne proppe, og trodde det hadde vært et 15cm rusthull i gulvet. Har de denne proppen hos mekonomen, eller må jeg til bmw forhandeler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 har sveisa igjenn hullene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå