ingebrigtsand Skrevet August 10, 2006 Forfatter Skrevet August 10, 2006 Har du ikke lyst på grenrør i samma slengen? hvis jeg bare selger catbacken blir jeg sittende igjen med et grenrør;/
Warsteiner Skrevet August 10, 2006 Skrevet August 10, 2006 og vis du ikke selger uten grenrør blir du sittende igjen med hele eksosanlegget
Warsteiner Skrevet August 11, 2006 Skrevet August 11, 2006 Har prøvd å sendt deg flere pm, men alle bare legger seg i utboks. har ikke peiling på hvorfor. kom med et suuper tilbud på hele eksosen da!! \:D/ mvh even
Gjest Skrevet August 12, 2006 Skrevet August 12, 2006 ang super sprint så har jeg 50% hos importør! så det forklarer prisen. syns personlig supersprint er oppskrytt
Warsteiner Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 ang super sprint så har jeg 50% hos importør! så det forklarer prisen. syns personlig supersprint er oppskrytt så da kan du skaffe meg billig eksosanlegg da gir blaffen i om ting er oppskrytt så lenge jeg har et eksosanlegg på bilen! send meg en pm hvis du gidder å skaffe meg eksosanlegg da! hadde vært j.... snillt ihvertfall.
ingebrigtsand Skrevet August 17, 2006 Forfatter Skrevet August 17, 2006 ok. hele anlegge for 6500kr. det må vel ver noen som skal ha gromt eksos anlegg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå