Gunnar Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 Noen som vet om noen PDA-holdere som kan vris 90 grader noe sted? Tar også i mot tips til vanlige gode holdere. Skal brukes til en slik: .. men regner med den passer i de fleste universale holdere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Jeg bestilte meg DENNE i går. Går vel kanskje ikke å vri 90 grader, men håper den er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 2, 2006 Forfatter Share Skrevet August 2, 2006 Ja, de har jeg sett litt på, men har kjøpt meg kun lader her i Norge nå, så nå trenger jeg ikke det lenger og tenkte jeg skulle se etter en holder som kunne vris. Kan gjerne være av typen som skrus fast siden jeg satser på å sette dette på den der mobilholderdingsen ved siden av girstanga. Får skjult kablene der.. Har vært i kontakt med Idedata uten hell.. noen andre som kan ha slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Sjekk www.brodit.se De har mange av disse på lager hos G.Myhren/mobildata på Carl Berner i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå