integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 Noen som har skjema over hvilken motstand på hvilken temp denne sensoren har, jeg antar at også vanntemp sensoren er lik. Haltechet viste samme temp på begge i allefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Hvor mange ohm er den nå? Hvis det er et pt100 element så skal det være 100 ohm med 0 grader. Har du da feks 20 grader så skal den gi ut 107,79 ohm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet August 1, 2006 Forfatter Share Skrevet August 1, 2006 Det er ikke en pt100 føler, skulle hatt et skjema som viste ohm`n over hele skalaen til føleren pga skal bruke den på et datasprut og da må jeg legge inn hvilken motstand den har på hvilken temp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Det er ikke en pt100 føler, skulle hatt et skjema som viste ohn over hele skalaen til føleren pga skal bruke den på et datasprut og da må jeg legge inn hvilken motstand den har på hvilken temp... Hvordan vet du at det ikke er en pt100 føler? Finnes ikke så veldig mange type tempfølere som gir ifra seg motstand. Har du målt ohmen i føleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet August 2, 2006 Forfatter Share Skrevet August 2, 2006 Har ohma den og har mykje høgere motstand er ca 2 kohm +- ved 20grader husker ikke heilt 100% men er iallefall mykje høgre enn ein pt100. Og denne er vel NTC også blir lavere motstand ved høgere temp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Ok.. Da er det ikke et PT-1000 element heller.. Da tør jeg ikke dra det lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå