rams Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 I forbindelse med feilsøking på en 320 Touring (E36) står det i testmanualen at jeg bla. bør måle releet til bensinpumpa. Ved nærmere ettersyn i "sikringsskapet" finner jeg ikke releet der det i følge tegningen skal være (under det separate plastdekslet med tre releer og til ventre for "DME main relay"). Noen gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 De 3 relèene står ikke sammen med de andre altså. De er under det store svarte hoveddekselet til sikringsboksen, men de er under ett ekstra svart deksel til... Liksom på "utsiden" av sikringsboksen (men allikevel lokalisert under det store svare dekselet).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rams Skrevet August 1, 2006 Forfatter Share Skrevet August 1, 2006 Så langt er jeg med, men under dette ekstradekselet er det fremdeles bare to releer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Det hvite er hovedrelè, og det andre er pumperelè... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rams Skrevet August 1, 2006 Forfatter Share Skrevet August 1, 2006 I følge testmanualen skal det altså være tre releer under det samme dekselet: Det ytterste skal være til bensinpumpa, det midterste hovedrelé og releet til høyre skal være "oksygen sensor heater relay". I følge det du sier så er ikke bilen utstyrt med noen oksygensensor eller er jeg på feil jorde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå