Gå til innhold

VS E39 535i


elling
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge min etterhvert så strøkne E39 535i.

Kort om bilen:

1996 mod, import i 99

182.000 km

3.5l v8 M62B35

ca 235hk orginalt

"alt" utstyr untatt tv/navi, dvs den har det meste, men det sikkert mye mer den kunne hatt.. Dobbelt klima, telefon, multiratt, PDC, ASC, webasto ++ er ihvertfall på plass.

Ny clutch+pumpe, vannpumpe, toppdekselpakninger, nedre bunnpannepakning, plugger mm.

Brembo slissa+borra skiver, EBC klosser, stålomspunne slanger.

H&R Coilovere

E60 M5 replikka felger, 18"

BF Goodrich G-Force 235/40/18 front

Dunlop FM901 Sport bak i 265

Supersprint eksos (bakre potte)

K&N filter (obligatorisk)

Fjerna resonansboksen på innsuget ;)

Interiør:

Sort skin, elektrisk komfor med memory. Org telefon (gamel typen) i midtarmlene. Trelister av den typen folk enten hater eller elsker ;)

Nedfellbart 2-delt baksete + skipose-luke.

Exteriør:

Facelift front (M5), org hella facelift lykter uten xenon, sorte mtech lister rundt om, m5 hekkspoiler, m5 speil.

Som lesere av 5-serie delen på bilforumet.net sikkert har fått med seg så fikk bilen seg en trøkk i våres, med tildels store kosmetiske skader.

Det er derfor ny front, panser, venstre forskjerm, førerdør, venstre bakskjerm og koffertlokk på bilen. Alt er totallakkert, og det finnes ikke et fnugg rust igjen på bilen. All jobben er selvfølgelig gjort fagmessig, av Bekkestua bilskade (tidligere Hovind Bilskade, ved Furubakken BMW verksted i Bærum).

Bilder:

DSCN1545.JPG

DSCN1563.JPG

DSCN1551.JPG

http://php.as/bil/E39_535/ny_bil/

Linker opp her så snart webservern min finner det for godt å starte opp igjen..

Prisantydning: 275.000

BMW som delbet kan være aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selge bilen nå ellinggutten? Trodde du hadde lagt sykt mye penger i den når du kjøpte den også.. lei nå?

Jeg la ikke så mye i den når jeg kjøpte den, men tilsammen er det blitt mye ja.. tapsprosjekt som vanlig. Uansett, jeg vil ha en mindre bil som er mere egna for norske baner ;) samt frigjøre litt kapital.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...