Gå til innhold

Fotobokser og veier i Sverige.

kokfesk
 Share

Anbefalte innlegg

fikk 1800 i bot på torsdag mellom gallivare og kiruna da jeg skulle passer en volvo så ga jeg litt på..

ble tatt i 143km i 110sona...hørte ingenting om lappen...

Fikk 1600 i bot forrige søndag på innfartsveien til Kiruna, kom fra Gällivare. Hadde 120 i 90 sonen, ble tatt akkurat i overgangen fra 110 til 90. Du ble ikke tilfeldigvis stoppet av to "søte" polisflickor? Ser ut som de er aktive i dette området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei ble tatt av 4stk politimenn.

En som tok måling, en som skrev ut bota, en som hadde alkotest og en til som vel egentli bare sto der..

Det var veldig proffesjonel oppførsel og han viste meg lasern med målinga med en gang jeg stoppa omtrent.

Det har de ikke til vane å gjøre i norge. der får du jo ikke sett målinga selvom du sier du skal det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har de ikke til vane å gjøre i norge. der får du jo ikke sett målinga selvom du sier du skal det.

Det har du krav på.. fikk se med en gang jeg spurte jeg også.. på policepiloten. Men selvfølgelig, aner jo ingenting om at målingen er korrekt. De kunne jo f.eks. ha trykka at jeg var ved sluttpunktet før jeg var.. da ville jeg kjørt lenger distanse på kortere tid = høyere fart.. så det beviser vel ikke stort å bare se en slik måling uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...