wheelman Skrevet September 28, 2006 Forfatter Skrevet September 28, 2006 kom igjen nå folkens:) jeg trenger penger til projektet mitt!
jml///mpower Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Hei! Har en diamantsort e30 cab, som jeg sku hatt streamer eller noe til i frontruta, noen forslag til hva som kunne blitt kult?
wheelman Skrevet September 28, 2006 Forfatter Skrevet September 28, 2006 sender deg en om i håp om å ikke rote til tråden;)
vegarde Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 hei. Lurte på om du kunne lage M-Power toppstripe?
wheelman Skrevet September 28, 2006 Forfatter Skrevet September 28, 2006 javisst javisst sender deg en pm
wheelman Skrevet September 28, 2006 Forfatter Skrevet September 28, 2006 om noen vil bytte noe ting eller tang mot no deakaler så er jeg åpen for forlsag:D trenger: klare tåkelys, mlister til coupe, chrom/hvite side blink, spyler dyser (1)..... jeg liker stash så si ifra
mbrothe Skrevet September 29, 2006 Skrevet September 29, 2006 Har tenkt litt på streamer i bakruta. Vil ha "Touring" i samme font som 320-emblemet.. sølv eller sort folie, eller noe annet kult:lol: Kan du lage et forslag så jeg kan se hvordan det ville se ut? Hva slags pris snakker vi om for noe slikt?
wheelman Skrevet September 29, 2006 Forfatter Skrevet September 29, 2006 350 for streamer nesten uansett størrelse og farger:) inkl frakt jeg vet ikke hva slags font det er man viss du har en mail kan jeg maile deg noen forslag
MeSs Skrevet September 30, 2006 Skrevet September 30, 2006 Dette var billig gitt må tenke ut no jeg vil ha.. Tar du HELE biler?? 3 forskjellige farger.. 200sx..
wheelman Skrevet September 30, 2006 Forfatter Skrevet September 30, 2006 ja gjør egentlig det... men poenget her er at for å få dette til så gjør jeg dette etter jobb, på fritiden:) og da er det kun meg som må lage utkast, lage kuttfilene, kutte det ut i folie, plukke det, aplikere det og dele det opp og til slutte løpe på posten annehværdag:P så derfor vil det ikke lønne seg å kjøpe store ting, for da bruker jeg gjerne en dag på det, og da blir prisen selvfølgelig derreter:)
wheelman Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2006 ny runde! sleng dere med, har fått inn mye ny folie!
MR:BMW Skrevet Oktober 20, 2006 Skrevet Oktober 20, 2006 lurte på om du kunne lage ett stort merke til bak ruta på min bmw e36 lurte på om du kunne lage ett merke som det sto OJ som er kalla navnet mitt. kult om du kunne laget noen skisser i hvitt kansje viking skrift eller no og sendt meg noen bilder jeg evt kunne velge mellom
MR:BMW Skrevet Oktober 20, 2006 Skrevet Oktober 20, 2006 skulle hatt topp rute dekor til fron og bak rute også. har du noen kule triables du kunne sendt meg bilder a?
Gjest Skrevet Oktober 20, 2006 Skrevet Oktober 20, 2006 kan du få til bakrutelogo med det dødningshodet med 2 bein i kryss (som pleier å stå på tankbiler med farlig gods, og under eller mitt på så må det står det KICKER merket og under der i litt mindre bokstaver: S18X eller noe sånt. hmm vanskelig å forklare md ord den logoen ser omtrent sånn ut, må kunne lages stort nok og infiltrere KICKER over den i 2 farger. eks sort dødningshode, og rødt kicker merke!?
Anbefalte innlegg