Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heilo.

Ønsker å kjøpe en 1500-2000kr delebil til min E12. Den må være fra før faceliften (1972-1976). Motor bør helst være intakt og bilen bør stå i Hedmarksområdet!

Bør helst være 525 eller 528.

Rust er ingen problem, bare det ikke er hull i følgende:

-Panser

-Bakplate

-Frontplate

Mvh

Rolf Tore Gjesdal

mail: rolftgjesdal (krøllalfa) gmail.com

tlf: 95931835

Eller PM :)

Eller svar her :P

Skrevet
frister igjen med 1974 525a eu ok i 2 år stygg men god gi bud. finner ikke mange pre facelift biler uten å reise litt

har du bilder av denna? evt ein link til annonsa?

Skrevet
frister igjen med 1974 525a eu ok i 2 år stygg men god gi bud. finner ikke mange pre facelift biler uten å reise litt

Sitter og vurderer. Er hjemme på Ålgård en uke nå, og kom på at E28'n må også over. En bil til eller fra skulle vel egentlig ikke gjøre noe. Du har PM.

Send tilbake med en ca. pris så skal jeg tenke på det! Bedre med en som kan kjøres enn en som må tas på henger uansett!

Skrevet

har du bilder av denna? evt ein link til annonsa?

Hørte jeg HVEM ER DENNE TRÅDEN STARTET AV?

Skal du ha noe, start din egen! Ikke ta min!

Skrevet
roligt nå gutt, lurte bare på hvilken bil d er,siden den holder til i Haugesund :wink:

Hehe, ok greit. Unnskyld :)

Forsto det som at du tenkte å kjøpe den, men da har jeg nok misforstått. Sorry. :)

Skrevet

Har vert og sett på den. Hull i bensintanken så jeg fikk ca 10 liter bensin rett ned på beina! Det er absolutt en bra bil å bruke til deler osv. Men det er det med at det er utrolig langt og reise! Og med bilhenger blir det vel enda lengre.

Hvis noen vet om noen fraktmetoder som ikke koster alle pengene i verden så si ifra! For det er en bil jeg har lyst på!

Skrevet

Det er akkurat like langt meed biltralle :)

Jeg har reist lenger for å hente e12-vrak, det er bare å sette igang. pre-facelift dukker svært sjeldent opp. Og er det noe er det oftest 518.

Skrevet
Det er akkurat like langt meed biltralle :)

Jeg har reist lenger for å hente e12-vrak, det er bare å sette igang. pre-facelift dukker svært sjeldent opp. Og er det noe er det oftest 518.

Ja strekningen er den samme :P hehe. Men han kameraten min som har lappen på bilhenger driver og bygger hus, så han har ikke tid før langt utpå høsten. Og da regner jeg med den er solgt. Er ikke lett, for jeg aner ikke hva jeg skal gjøre :P

Skrevet

Bump igjen.

Kjenner du noen som har en pre-facelift E12 så gi dem nr. mitt om de er interessert i å selge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...