Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått meg nytt panser, og dette går derfor snart på dynga:

img_3755_red+_Custom_.jpg

(Foto: ChrZZ)

Som bildet viser er det ikke akkurat strøkent, men det er kanskje noen som trenger noe på en bil det ikke er så nøye med, eller midlertidig etter en kollisjon eller lignende..

I så fall er det bare å sende meg en PM, mail på gr@bimmers.no eller ringe/smse 913 00 261. Byttes mot en hundrelapp på Skoppum i Vestfold (rett ved Horten).

Skrevet
OT! Den 535'n din Gunnar ser jo egentlig veldig bra ut! Flere bilder av den?

Tjah.. fin på avstand kanskje.. ;-)

Penere nå enn på bildet, for nå har den jo fått nytt panser. På bildet der var det også stygge taperester på førerdøra, men det viser ikke så godt på bildet. Det er også borte nå. Men for å være helt ærlig så er den ingen beauty up close. Sliter med at det subber i hjulbuene foran, så de er ikke pene. Og så har frontfangeren en knekk, og dekslene innenfor tåkelysene er noe jall en tidligere eier har mekka til. Henger bare og slenger. En tidligere eier (sikkert den samme) har også vært ganske kreativ når det gjelder å gjøre bilen om til shadowline... :roll:

Har ikke noe særlig med bilder av den enda, siden det eksteriørmessige har vært rimelig nedprioritert frem til nå.. lurer på om ikke [space] muligens har et bilde av den fra det samme treffet. Her er den på et bilde Dr_S har tatt:

1fd7dace.jpg

Hvis du trenger no mer Gunnar (eller noen andre så er det mer deler igjen)

fikk du slengt på det nye panseret ?

Det er på plass! Stod så fint i hestehengeren atte.. ;)

Det eneste er at det sitter litt lavt på den ene siden, men må se om ikke det går å få justert litt.. eller? Hadde ikke tid til å forske på det i går.

Skrevet

47-48 mil. Tvilsomt at det er verdt det for det panseret, for det er ganske slitt, men det får du nå vurdere selv. :)

Du ser jo bulkene på bildet.. det er noe rust også, forrerst.

bimmers-klistremerket i chrome som står på medfølger forresten.. :D

Skrevet

Det er på plass! Stod så fint i hestehengeren atte.. ;)

Det eneste er at det sitter litt lavt på den ene siden, men må se om ikke det går å få justert litt.. eller? Hadde ikke tid til å forske på det i går.

Du kjørte vel nogenlunde pent med kia`n :D

har faktisk samme problemet på min at det sitter litt lavt på ene siden :(

så du fr si fra når du ska forske på det :)

Skrevet

Det er to sånne gummi-klumper foran, på hver sin side rett over hovedlyktene. De er gjenga, bare å skru de mot-urs, og de blir høyere - og dermed ligger ikke panseret så langt nedpå :wink:

Skrevet

Det er to sånne gummi-klumper foran, på hver sin side rett over hovedlyktene. De er gjenga, bare å skru de mot-urs, og de blir høyere - og dermed ligger ikke panseret så langt nedpå :wink:

Funker ikke på min vaffal prøvde det tidligere..er noe annet som gjør det

Skrevet

Funker ikke på min vaffal prøvde det tidligere..er noe annet som gjør det

Hmm, da spørst det om det er noe justeringsmuligheter på selve panserfestet da.. jeg har ikke studert det, da jeg fikk justert mitt bare ved å skru på dissa gummi-knottene.

Sorry for OT, men ville bare hjelpe :)

Skrevet
47-48 mil. Tvilsomt at det er verdt det for det panseret, for det er ganske slitt, men det får du nå vurdere selv. :)

Du ser jo bulkene på bildet.. det er noe rust også, forrerst.

bimmers-klistremerket i chrome som står på medfølger forresten.. :D

uff da nei blir litt for langt :evil:

Skrevet

Takker [space]. :)

Hmm, da spørst det om det er noe justeringsmuligheter på selve panserfestet da.. jeg har ikke studert det, da jeg fikk justert mitt bare ved å skru på dissa gummi-knottene.

Sorry for OT, men ville bare hjelpe :)

Virker som det er rullehjulet/festet bak som er problemet.., for det ligger lavt der også. Merkelig nok er det mye bedre med panseret denne tråden omhandler. Men skal vel få ordna det nye også på et eller annet vis, for nå ser det litt smårart ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...