Kim Skrevet September 10, 2006 Forfatter Skrevet September 10, 2006 Beklager litt sent svar,vært offline i helgen grunnet RallyLarvik.. Men jeg er usikker på hvor mye den er valset,men det kan umulig være så mye siden man ikke ser at skjermen er valset Er endel som har valset slik at det bare blir en tynn kant igjen av skjermen men det er ikke gjort her. Er usikker på hvor mye den er valset siden forrige eier gjorde dette. Jeg har ikke lyst til å valse de mer men heller bestemt meg for å gå ned til 18".. Så tar innbytte i 18" felger også.
DaggEn Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 Disse felgene er nå tilsalgs igjen fra meg. jeg kjøpte dem av Kim for en stund siden men solgte bilen før de nådde døren min. Har ikkje bmw lengre så trenger ikkje de mer. Kom med bud. Dette er skikkelig fine felger. Er ikkje brukt etter at eg kjøpte dem.. KOM MED BUD
Aleks Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 hvilken pris hadde du tenkt deg? er de fortsatt skrapet opp eller er de fikset?
Aleks Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 jeg har 4 slike felger som kan eventuelt byttes mot dine.. + mellomlegg fra meg da seff.. de er 8x17" og d står 225 dekk på alle fire hjulene.. eller er det noen andre som er interessert i noen felger som tar seg meget godt ut på bmw e-36
DaggEn Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Hele pakken er strøken og felgene er uten riper eller hakk. De har vært på bilen i ca 2000 km. Når det gjelder innbytte så har eg dessverre ikkje bmw lengre så derfor jeg prøver å bli kvitt litt garasjefyll..
boost Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 eg trakk mitt bud:) beklager hehe om noen såg det
Aleks Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Heisan,er usikker på om disse passer på E60... Kan du ikke legge inn en tråd på bmwccn sine sider? Der er det helt sikkert noen som vet innpress på bilen din.. Evt. kan du bare ta en telefon til E18 Motorsenter som felgene ble kjøpt hos. Kan også tilføye her at det nå dessverre dessverre dessverre dessverre dessverre (begynte nesten å gråte) har kommet et lite hakk i høyre felg fremme etter at jeg kom borti en fortauskant da jeg skulle parkere på mandag. er de fikset igjen? hva hadde du tenkt i pris for felgene?
DaggEn Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Det hakket har no ikkje eg sett. Det må da være ørlite.. Har sett på alle 4 felgene men det er sikkert der et sted. skal ta bilde av det når jeg finner det..
dreaz Skrevet Januar 24, 2007 Skrevet Januar 24, 2007 hvor bor du? hadde d vært muli prøvd de på bil? veldig int men tviler litt går med så bredt innpress bak på cabben min. og den er senket 30
DaggEn Skrevet Januar 24, 2007 Skrevet Januar 24, 2007 Jeg bor i Bergen. Det er fullt mulig å prøve dem på bil for interesserte. Ser at du 'dreaz' bor i Moss så det blir vel ikkje så lett for deg..
Aleks Skrevet Januar 24, 2007 Skrevet Januar 24, 2007 hvor i bergen holder du til? jeg kommer fra åsane..
Aleks Skrevet Januar 24, 2007 Skrevet Januar 24, 2007 og er veldig interessert i felgene dine.. men spørs om pengene strekker til:S får se.. har du noe hast m å selge? noen som vet om de går på bilen min når eg har senket den 40/40... 318is.. e-36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå