Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tja..

vanlige dørhengsler, original grill og nyrer, annen lakkering og potte så hadde bilen vært kul den.. som en show bil vel å merke.. jeg er nok litt for mye originalpoliti til å kunne kjørt rundt i den uansett tror jeg..

smak og behag :wink:

Skrevet

Sto å så på denne på et treff engang, hadde lyst til å ta med eieren 10m unna og peke på bilen og spørre han om han ærlig og oppriktig synes den er fin!!??

Skrevet

helt enig!! alle Bmwèr må være original,helst sorte,hvite eller grå!! Dører SKAL åpnes rett ut,senking er teit,å alle er lykkelige.

NOT!!!!!! -blir så jævli irritert når æ sett å les ka dokk rakke ned på alt å alle. :evil::evil: seriøst,utrivelig.

Skrevet
helt enig!! alle Bmwèr må være original,helst sorte,hvite eller grå!! Dører SKAL åpnes rett ut,senking er teit,å alle er lykkelige.

NOT!!!!!! -blir så jævli irritert når æ sett å les ka dokk rakke ned på alt å alle. :evil::evil: seriøst,utrivelig.

Hehe..er av samme oppfatning av og til..ikke alltid. men av og til :)

Skrevet

Helt enig!

Synes at det er fint at noen tørr å skille seg ut, det er unødvendig å si så mye negative ting om de styla bilene som ikke nødvendigvis ser ut som m3... Hvis du ikke liker den kan man si det på en "pen" måte. Mange er direkte frekke! Med sånne frekke svar får man nesten lyst til å svare tilbake at m3 styling kun hører hjemme på m3.

Ikke at det er noe galt med m3 styling, bare så det er sagt :D

Skrevet

Om det er noe å si på bilen, så er det ikke dørene. Heller nyrene. Bilen ser "forvirret" ut. Passet ikke i det heletatt etter min mening. Lakken kunne også vært finere, ellers var en rimelig rå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...