ArildJr Skrevet August 2, 2006 Skrevet August 2, 2006 Har en lite brukt dynabel phobos sub som selges eller byttes, altså jeg har 2 men kinoen i kjelleren har jeg kjøpt inn SVS til og den andre blir å ha i stua. Facts: 12" dynabel basselement, aktiv forsterker på 1x300 watt på kassa. Spiller meget bra og ble kåra til best i test i fjor eller noe sånn. Selges til en bra pris, bør da hentes i stavanger pga tyngde evt byttes i noe gøyalt til bmw'en.. fett frontsett + forsterker, 18" hjul med dekk eller noe styling, angeleyes osv. Send sms til 934 933 00 evt pm
Kjetil 323i E36 Skrevet August 2, 2006 Skrevet August 2, 2006 OT: Hvilken SVS kjøpte du og hvordan var den i forhold til Phobos'en?
ArildJr Skrevet August 2, 2006 Forfatter Skrevet August 2, 2006 har bestilt en 12" svs, kompis som ordna det for meg..fikk noe rabatter. Bilder kan jeg ordne, blir ikke før i morra dog. har hatt det i dette oppsettet http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Arild.Jr Ligger ikke bilder av dem der dog Pris har jeg ikke forestilt meg men kom med BRUKANDES bud eller bytteforslag så blir vi vel enige.
Gjest Skrevet August 4, 2006 Skrevet August 4, 2006 Kom med en minstepris da, er fryktelig vanskelig å forsetille seg hva du vil ha. Kan bytte mot en Dali AW10 sub, men det er vel heller usannsynlig at du er interessert i det. Hvilken farge er det på kassen?
Stian Skrevet August 4, 2006 Skrevet August 4, 2006 Fekk du rabatt på SVS av L-sound? Kjenner godt Jan Ove, så det set eg meg eit lite spørsmål til. Er det PB 12 plus du har kjøpt?
antiloop Skrevet August 4, 2006 Skrevet August 4, 2006 Fekk du rabatt på SVS av L-sound? Kjenner godt Jan Ove, så det set eg meg eit lite spørsmål til. Er det PB 12 plus du har kjøpt?
ArildJr Skrevet August 5, 2006 Forfatter Skrevet August 5, 2006 har ikke peiling på hva jeg har kjøpt av sub Kompis som sa han hadde fiksa meg en svs til god pris.. tror det er en 10tommer, den kommer til uka.. mye mulig det er en lettere brukt en også. I grunnen mer interresert i bytte enn salg, vil ha noe til bilen og ikke noe mer til huset...har brukt aaaaaaaaaaaaaltfor mye penger på huset 3000 ca..er det upris om den skulle selges? den er brun forresten.
antiloop Skrevet August 5, 2006 Skrevet August 5, 2006 Hvis det er en 10 toms fra SVS så er det vel en PB10..!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå