gkjernaas Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 fin bil det der ja, men for guds skyld... fjern de skvettlappa bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Gratulerer med fin bil Men felgene dine skulle vært noe større! Har en kamerat som skal selge helt like sånn ca, bare at de er 19".. Og så må du bytte girspaken din... Ellers en flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Gratulerer. Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 gratulere me flott bil! lurer på hva du måtte ut med for herligheten? lurer på å kjøpe lignende selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 takker:) slenger inn ett bilde hær.. må hive meg rundt og ta noen nye:) a-olsen: felgene kunne vært litt større ja, men står helt nye dekk på di, så blir iallefall kjørt me ut denne sesongen:) ny girspak er bestilt allerede, da jeg ikke liker den som står dær:P gkjernaas: skvettlappene blir stående.. er originale bmw skvettlapper, så ser ikke så ille ut som andre "jalla" skvettlapper man ser rundt om kring.. har heller di montert, enn å få stygg lakk på fangeren.. Ellers er videre planer m3 speil, m3-list på bakfanger, få byttet girkula og få en liten vask innvendig.. er nok sikkert en del andre småting som blir gjort underveis.. venter på noen klips som er bestilt slik at jeg får montert lista på bakskjermen på venstresiden, samt en ny list innvendi som var knekt.. Har også byttet vannpumpe, termostat å radiatorvifte på bilen nå, uten at det kostet meg noe, så da vet jeg at dette er i orden til vinteren kommer:) Noen forslag til vinterfelger til bilen?=) 15 eller 16" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Hiver meg på her jeg og.. Regner med du vet hva jeg skulle til å si, så trenger vel ikke skrive det. Men det begynner på "G" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 var ute å tok noen bilder i skummringen med telefonen:) Ikke di helt store bildene da jeg ikke er noen flink fotograf, og bildene fortsatt viser samme bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Pen E36! Coupe er bra valg! Få på effektanlegg med to rør bak og M-speil ja. Blir bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 Dr_S : effektanlegg kommer nok det, og m3 speil er bestilt.. så d går seg til:) Får vel snart alu pedalene min, girkula å diverse småting.. har også bestilt meg xenonkit nå Er på utkikk etter m3 bakfanger, eventuelt rieger innsats, synes det ser litt kjipt ut med helt original bakfanger på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Grattis med rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Pen senk du har ser jeg....Vet du hvor mye? Og evt med hva slags dempere og fjærer? Jeg ville kanskje byttet til hvite blinklys bak... Xenonkit blir bra Prøv på autopower.se , bmwccn.no og her inne på bimmers å se om du finner en brukt M3 bakfanger...så får du full M-optik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet August 28, 2006 Forfatter Share Skrevet August 28, 2006 Pen senk du har ser jeg....Vet du hvor mye? Og evt med hva slags dempere og fjærer? Jeg ville kanskje byttet til hvite blinklys bak... Xenonkit blir bra Prøv på autopower.se , bmwccn.no og her inne på bimmers å se om du finner en brukt M3 bakfanger...så får du full M-optik Er vel 60/40 nå trooooor jeg.. Bilen ble hevet like før jeg kjøpte den.. var ennå lavere framme.. kom ikke ut av gårdsplassen med 4 stk i bilen:p den hadde valsete hjulbuer framme før, men skjermene er byttet.. Vet bare at det er både senkefjærer, og dempere, den er stiv som f.. og det er gokjent i vognkortet:) full m-opptikk kommer.. på andre siden av gaten dær jeg jobber er det en eldre dame som har en m3 faktisk, kan jo lure meg over å hente fangeren dær:p bilen hennes er desverre noe bulkete Når det gjelder hvite blinkelys bak får jeg se.. baklyktene som står på er splitter ny, så blir vel å ha di foreløbi:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 ikke så mye nytt den siste tiden.. Har montert xenon i nærlysene, og er storfornøyd med resultatet.. skikkeli deilig og kjøre med:D har også mottat m3 speilene, men venter med montering til de er ferdig lakket.. Da var speilene kommet:D gjenstår bare og få lakkert di før jeg får di montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 da var speilene på plass:) er mørkt ute, så skal få tatt noen bedre bilder i morgen.. bilen trenger en skikkeli vask for det blir gjort, men er fåreløbig utsatt pga ryggproblemer håper alt er bedre i morgen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 fin bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå