Gå til innhold

Min 93' 320i Coupe

tovik
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer mæ bmw:)

du ha jort eit bra valg:) nydeli bil:)

Takk takk:D

godt å høre at folk liker bilen..

Litt stillstand foreløbig, men snart er det lønning;)

Har iallefall bestilt noen klips til listene innvendi langs gulvet/dørene, samt sånn selestopper til beltet.. er ødelagt på ene siden..

Ene listen innvendig er knekt, så selger har bestilt ny, men GS sendte innstegslist istedet:/

Har også bestilt M-tech innstegslister:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har fått på M-tech innstegslister i dag.. ble en del bedre ja:) bilder kommer..

Har også fått tak i vinterfelger til bilen, venter på at di skal dukke opp på døren om ca en times ti;)

ubrukte 15" felger i ekske, med bolter til en meeeget hyggeli pris:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

er desverre lenge siden jeg har oppdatert noe hær:/ har ikke skjedd så alt for mye med bilen utseende messig den siste tiden, da jeg har måtte skiftet/fikset noe teknisk på den. har en servotannstang som leker, så det blir neste prosjektet og få fikset. Ellers har jeg også bestilt ny bakpotte med dobbel stuss, venter vel denne i posten ganske snart.

Var også uheldig og kjørte på en isklepp og skadet fangeren, men dette har jeg fikset sånn "høvelig" foreløbi.. trenger litt finpussing og skikkeli lakering, men det blir gjort når det blir varmere i været..

Ellers venter jeg på xenon til langlysene, har montert i nærlysene, har byttet innstegslister og annet småtteri som jeg sikkert glemmer nå :/

Opplevde også at frontvinduet plutseli sprakk pga steinsprang, så må på sikt bytte det, da sprekken nå går fra en side til den andre, og har begynt å klatre oppover:p

Dynamoen røk også, så måtte bytte ny dynamo..ett par dager etter dette la jeg ut på langtur til Tromsø sammen med en vennine. Når vi var kommet tilbake etter tur retur Tromsø røk ett av løpehjulene på viftereima, flaks at det ikke skjedde midt på fjellet iallefall.

Bilen ble også eu-godkjent i januar, fikk ett par annmerkninger, måtte skifte ett endeledd og en bærekule.

slenger med noen bilder..

ett bilde en kompis tok av bilen min hær om dagen.. er vel nyeste bildet

DSC01084.jpg

nye innstegslister

DSC00093.jpg

ett gammelt bilde av fronten

DSC00136.jpg

etter montering av xenon i nærlysene. og ja, panseret er åpent

DSC00162.jpg

instrumentene montert (voltmetere viser lite pga bilen ikke er i gang)

DSC00413-1.jpg

bilen har rabies:p Focusen til en kompis som smittet den

DSC00533.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil du har :D Hva slags unit er montert over de nye instrumentene, ved siden av klokka? Hva viser instrumentene, hvilken type er de, hvor mye koster de, og kvor får en kjøpt de?...Ja, jeg hadde veldig sansen for de instrumentene :D

Den enheten er displayet på handsfree'en min:) Sony Ericsson hch-700 mener jeg det heter.. er også en liten joystick for styring av det.

Instrumentene kjøpte jeg hos realcar i sverige. får vel bestilt di på realcar.no også.. De viser oljetrykk, volt, og vakum.. var ikke vakum måleren jeg hadde bestilt, me orket ikke sende den tilbake.. :P Prisen på di husker jeg ikke, men tror det er rundt 400,- kr stykket. Det er 7 farger og velge mellom på di, og man kan sette di til og skifte farge.. Prøvde og kjøre med di slik at di skiftet farge uavhengig av hverandre, men ble litt forstyrrende og kjøre med 3 farger som hele tiden endret seg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

huff :? er alt for treig og oppdatere hær..

Vel.. slenger først inn ett par bilder av bilen som er tatt for en stund siden..

DSC00087.jpg

DSC00086.jpg

Så litt oppdateringer..

Ble litt lei av den stussen jeg hadde, og ville ha litt mere eksos lyd, så kjøpte meg en sportspotte hær på forumet, som jeg har montert.. den har 2x3" stusser, så litt penere og se på..

Lyden ble også meget bra.. behageli stille brumming når man kjører rolig, slik at man kan uten problem kjøre langturer, men ett hærli snerr av 6er-lyd når man gir på :lol:

DSC00100.jpg

DSC00191-1.jpg

DSC00190.jpg

Så var jeg da så uheldig at jeg knuste fangeren forran :roll: så bilen ser ikke ut akkorat nå, men har fått tak i ny fanger, og venter den i posten i begynnelsen av denne uken :wink:

DSC00196.jpg

Har også hatt en skikkeli irriterende slamring/rammling fra eine bakhjulet en stund, til tider hørtes det ut som om bilen skulle rammle sammen.. etter å ha sjekket litt fant jeg årsaken, fjæren på den ene innerste bremseklossen var knekt, så klossen slamret.. byttet klosser og jeg ble kvitt den lyden 8)

Har nå montert xenonkit i langlysene også og er meeeeget fornøyd.. er ett bra fjærnlys av hella lyktene, og det ble meget bra når jeg fikk xenon på fjærnlysene også.. fornøyd med den oppgraderingen;)

DSC00194.jpg

Ellers har jeg shinet bilen innvendig og utvendig i dag.. den trengte det.. slenger med ett par bilder fra dette

DSC00183.jpg

btw: noen som har tips til ett bra produkt til og behandle skinnseter med?

DSC00187.jpg

bilen er nettopp spylt av, så er ikke dugg i lyktene om noen tenkte tanken :wink:

DSC00192.jpg

DSC00193.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...