Gå til innhold

Min 93' 320i Coupe

tovik
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan anbefale Autoglym sin skinnpleie.

Men de lyktene du har montert under skiltet foran så ikke bra ut..?

Næj, har oppdaget det også.. men kjører 10 mil daglig med stor elgfare, så foretrekker og ha lys.. og disse er en del mer diskre enn andre lys, går f.eks en E36 hær i Harstad med 2 Bosch Rallye i fronten, synes ikke det ser bra ut iallefall.

Men har ikkje behovet for di nå når jeg fikk xenon i fjærnlysene også, så di er plukket av;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lampene du har underskiltet lyser de godt opp? hadde trengt noen ekstralys jeg også.. hvilke lamper er det bruker?

Det er en Hella lysrampe.. husker ikke akkroat navnet på den, men det kan jeg finne ut..

Er mye bedre lys i den en i andre billigere lysramper jeg har prøvd, men så kostert den litt mer en andre da :wink:

Kjøpte meg 2 stk på billigsalg i Sverige for ett par år siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser deg sjeldnt ute å kjører:Phehe. bra du fjernet di lyktene under skiltet!! likte ikke di helt.. snasn bil iallefall..! mye som skjedde på en gang hørtes d ut som.. (di feilene som kom).. fortsett med oppdateringer!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser deg sjeldnt ute å kjører:Phehe. bra du fjernet di lyktene under skiltet!! likte ikke di helt.. snasn bil iallefall..! mye som skjedde på en gang hørtes d ut som.. (di feilene som kom).. fortsett med oppdateringer!:)

Hehe.. kjører nå en del da.. har ikke blitt så mye siste uken da men:p

Er sjeldent innom Evenskjer dog, så du ser meg neppe så ofte dær iallefall :wink:

Bruker ikke å se så mye til din bil heller :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Som vanlig er jeg desverre treg og oppdatere :cry: må skjerpe meg...

Iallefall, har fått ny frontfanger nå, så nå ser iallefall bilen ok ut igjen;)

Har også bestilt meg nytt senkesett/dempere og klarglass tåkelys.. fant ut at siden alle lysene i fronten er klarglass, så burde tåkelysene også være det :wink: festet på ene lyset er også ødelagt, så da var det ikke noe å vurdere:)

Videre skal jeg få tatt meg en skikkeli vask og polering utvendig, samt en shine av skinnsetene når være blir litt bedre. Blir også snart bestilt M-lister utvendig og litt annen snacks:)

Må se om jeg ikke klarer og få av den mutteren jeg sliter med på tannstangen, slik at jeg får overhalt den. Begynner og leke en del nå :cry:

Må også finne meg ny bagasjeluke, da partiet rundt festet av låsen er ødelagt på den jeg har. Noen som har en bra luke og selge? helst diamant svart :wink:

Legger ved ett par bilder, så kommer det ny oppdatering når jeg får delene:)

DSC00611.jpg

DSC00575.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra det der.. :P

Joda:)

Har fått justert panseret også nå.. så har ikke glippe mellom det og grillen lenger.. Har muligens funnet meg ny servotannstang også, så får jeg fikset lekasjen..

Dempre og fjærer samt tåkelyktene er på vei i posten.. hadde vel hatt di i dag eller i morgen om det ikke var for rødagene :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått justert panseret også nå.. så har ikke glippe mellom det og grillen lenger.. Har muligens funnet meg ny servotannstang også, så får jeg fikset lekasjen..

Dempre og fjærer samt tåkelyktene er på vei i posten.. hadde vel hatt di i dag eller i morgen om det ikke var for rødagene :?

La ikke merke til den glippa der jeg.. :lol: Men ser nå at det trengtes! :lol: Har du bestilt originale fjærer+dempere, eller er det noe senkegreier? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ikke merke til den glippa der jeg.. :lol: Men ser nå at det trengtes! :lol: Har du bestilt originale fjærer+dempere, eller er det noe senkegreier? :wink:

Det blir senkefjærer/dempere.. samme høyde som jeg har..

Demperene mine er helt ferdige, så da bytter jeg bare fjærene samtidig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med mine dempere.. :lol: Har funnet meg et 35/50 senkesett som jeg vurderer.. :wink: ..Hvordan tror du det blir på E34? :roll:

Hva har du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med mine dempere.. :lol: Har funnet meg et 35/50 senkesett som jeg vurderer.. :wink: ..Hvordan tror du det blir på E34? :roll:

Hva har du? :)

har 40mm forran å 30mm bak mener jeg.. iallefall det jeg har bestilt..

hadde 60mm forran før, men slet me å komme ut av innkjørseln da.. heh:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah..

da har jeg faktisk overhalt Tannstangen påbiln.. Kjøpte rep.kit til den for en god stund siden, men vi plagdes med den sist.. Igår fant jeg ut at det skulle gjøres, samma hvor lang tid det gikk.. Begynte i 21 tiden i går kvell med og demontere den og slikt.. satte meg vel ned med tannstangen i 23tiden, og holdt på til i 3 tiden i natt..

Fortsatte i dag formiddag da jeg hadde 3 pakninger/o-ringer igjen.

Nå er alt på plass på bilen, har hatt ett par kjøreturer og fylt servo olje slik at det er så mye det skal være.. Nå gjennstår det bare og satse på at det er tett, finner vel ut av det i løpet av noen dager..

Takk til M3Compact hær på forumet, som hadde lagt ut bilder fra da han gjorde samme jobben, samt var behjelpelig med og svare på noen spørsmål :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...