tovik Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 vel.. tannstangen er faktisk tett så langt.. håper det fortsetter slik har også fått bytter fjærer og dempere på bilen samt montert klarglass sprederene.. ble som en drøm og kjøre med nye fjærer og dempere rundt hele.. var ganske færdig di gammle ja Slenger med ett par bilder med klarglass lyktene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Ble bra det der! Menne..Hvilket effektanlegg har du på bilen din? Mye lyd i værtfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 Ble bra det der! Menne..Hvilket effektanlegg har du på bilen din? Mye lyd i værtfall! hehe;) har ikke effektanlegg.. har bare byttet ut bakpotten.. kjøpte den av Bilbyggeriet hær på forumet.. ja, den høres iallefall;) synes det er perfekt, for det er ikke irriterende innvendig, samtidig som det er ett herlig snerr fra den under gasspådrag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Ble bra det der! Menne..Hvilket effektanlegg har du på bilen din? Mye lyd i værtfall! hehe;) har ikke effektanlegg.. har bare byttet ut bakpotten.. kjøpte den av Bilbyggeriet hær på forumet.. ja, den høres iallefall;) synes det er perfekt, for det er ikke irriterende innvendig Men det er jo det viktigste! Tåler ikke biler som durer som f*** innvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 Ble bra det der! Menne..Hvilket effektanlegg har du på bilen din? Mye lyd i værtfall! hehe;) har ikke effektanlegg.. har bare byttet ut bakpotten.. kjøpte den av Bilbyggeriet hær på forumet.. ja, den høres iallefall;) synes det er perfekt, for det er ikke irriterende innvendig Men det er jo det viktigste! Tåler ikke biler som durer som f*** innvendig! Gjorde meg ferdig me den perioden i volvoen:p Er så mange ting jeg har lyst til og gjøre videre med bilen, så gler meg til ferie å skatte pengene dukker opp på konto Skal også få gitt den en skikkeli polering og vask så fort det blir litt varmere i luften Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Ble bra det der! Menne..Hvilket effektanlegg har du på bilen din? Mye lyd i værtfall! hehe;) har ikke effektanlegg.. har bare byttet ut bakpotten.. kjøpte den av Bilbyggeriet hær på forumet.. ja, den høres iallefall;) synes det er perfekt, for det er ikke irriterende innvendig Men det er jo det viktigste! Tåler ikke biler som durer som f*** innvendig! Gjorde meg ferdig me den perioden i volvoen:p Er så mange ting jeg har lyst til og gjøre videre med bilen, så gler meg til ferie å skatte pengene dukker opp på konto Skal også få gitt den en skikkeli polering og vask så fort det blir litt varmere i luften Ja, det er mye man kan gjøre med disse bilene bare man har pengbok til det! ..Jeg har kosta på min en god del hittil..Og er ikke ferdig ennå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2007 står litt stilt for tiden, økonomien tillater ikke så alt for mye.. men har iallefall fått gjort noe småpjesk.. Har fått fikset låsen på bagasjeluken, da ett av festene på denne var knekt.. har også fått fjernet den lille overflaterusten som var på bagasjeluken og justert denne skikkeli slik at pakningen nå holder tett:) (var ikke justert skikkeli før, pga låse bøyde sei unna når man lukket den) Har også passert ett rundt tall, som er første og siste gang denne bilen passerer Og har fått på sommerdekkene.. vurderer litt om jeg skal beholde disse felgene eller skal invistere i 18" m5 replika.. synes di kler coupe'en veldig bra, og har en kompis som er interessert i di som står på bilen.. bildene er dårlig, grunnet jeg bruker en gamme telefon som jeg har lånt, mens min k800i er på reperasjon:/ I neste uke blir det hjulstillings kontroll, må ta det etter jeg byttet dempere, fjærer og ett endeledd.. skal også gjennomgå en skikkeli polering, så blir den blankere i lakken igjen:) vinterhalvåret tar på:/ Skinninteriøret skal også få seg en shine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2007 En kompis har kjøpt seg Nikon D50, så vi dro etter gatebil i Harstad i dag og knipset noen bilder av bilen min.. Han har prøvd seg litt frem med kamera og vinkler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 noen bilder til vi var og tok i går.. Mercedesen som har sneket seg inn på bilde er gammelbilen min.. Irriterer meg på det ene bildet at jeg hadde vinduene åpne Ble kansje litt mye bilder nå, men er jo litt artig å leke seg med kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M?. Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 skaff deg et m-tech ratt:D Det hadde passet gått sammen med resten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2007 skaff deg et m-tech ratt:D Det hadde passet gått sammen med resten! m-tech ratt står høyt på ønskelisten, så det kommer nok når økonomien tilsier det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 pen bil du har ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErGo- Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 morn morn, det gjorde seg med litt polering og shit gitt, veldig pen bil! et spm. til deg, hvor mye er vogna di senket? driver og skal senke min egen, men er litt usikker på hvor mye. Din så ut til å ha en fin senk, syns nå jeg ihvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Huff Er lenge siden jeg har oppdatert hær kan man si. heh Bilen er iallefall den samme. Er kommet noen flere mods på den, blant annet m-lister, tårnstag, dvd, og skiftet noen slitedeler. Skal oppdatere med noen bilder hær så fort jeg får tatt noen nye, da den er ganske skitten nå me det vårværet man har hær nord. Ellers holder jeg på med ny motor til bilen, som fårhåpentlig vis er på plass i den om ikke så alt for lenge Er litt mye borte med den jobben jeg har nå, så mann får ta det litt etter litt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå