tovik Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Legger ved noen bilder av bilen. Ble noe mørke pga feil innstilling på kameraet, men det oppdaget jeg ikke for etterpå Så må ut og ta nye bilder i morgen Vurderer nå og selge bilen til fordel for cab, så vist noen har en bra 320/325 e36 cab og selge, så gi beskjed;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 fin bil dette mye ville du solgt den for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet April 27, 2008 Forfatter Share Skrevet April 27, 2008 hær er noen oppdaterte bilder, etter at sommerhjula kom på, og bilen ble vasket skikkeli. har også behandlet skinninteriøret nå, skal polere den i morgen. noen bilder ble litt uskarpe, men legger di med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet April 28, 2008 Forfatter Share Skrevet April 28, 2008 nå er bilen nypolert, og jeg har også byttet tannstangen på den pga lekasje og slakk. Så nå skal jeg få tatt en ny forstillingskontroll, så er bilen i orden Bilen skal selges nå, ta kontakt for info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 nå er bilen nypolert, og jeg har også byttet tannstangen på den pga lekasje og slakk. Så nå skal jeg få tatt en ny forstillingskontroll, så er bilen i orden Bilen skal selges nå, ta kontakt for info mye skal du selge bilen får? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Hva skal du ha for den?;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Fantastisk flott bil Eg hadde aldri greidd og solgt den bilen vertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå