thomkleven Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Kom over disse ved byens hotell da jeg var å rånet i Flekkefjord en kveld i sommer. Er tatt med 1,3MP mobilkamera, men var det eneste jeg hadde tilgjengelig. En tysk og svensk veteranbil-klubb på "norges-turne"! MYYYYE fint, og så dønn strøkent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomkleven Skrevet August 3, 2006 Forfatter Share Skrevet August 3, 2006 OOOOPS!! Snek seg med et bilde av båten søskenbarnet mitt bygger. Jaja, fin båt... Må bare beklage rotet i bildene. Men mye fint var det hvertfall??!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 mye snasent av gammle classiske BMWer altså! utrolig stilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 fine biler.. fin båt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 type er den blå bmw cab`en?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Er en E30 med et nytt glassfiberkit fra Rieger. 'Rieger oldschool' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomkleven Skrevet August 3, 2006 Forfatter Share Skrevet August 3, 2006 SPRØYT!! Den blå cabben er en original BMW Z1, produsert i kun 8000 eksemplarer mellom 1988 og 1991. (Altså ikke en veteranbil, men var med følget) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Aah! Den CS'en(Mulig det er CSI?) Og den 02'en så jo bare helt nydelige ut! Så veldig strøkent ut, de andre også, men likte spess godt de to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Wooooh!! Her var det sykt mye pent. Den tofarga på bilde 9-12 skulle jeg gjerne hatt! Skikkelig gangster med de lave vinduene.. Kan noen skaffe meg et slikt godt gammelt BMW-karosseri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 En hyttenabo hjemme hadde en strøken grønn slik for mange år siden. Sto alltid parkert med "kondom" over. Han var vel i 60-åra og hadde sikkert hatt bilen siden den var ny. Lurer på hvor den bilen er i dag. Den var hvertfall dønn strøken når han hadde den... Artige biler. Mye snadder på de bildene der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 OOOOPS!! Snek seg med et bilde av båten søskenbarnet mitt bygger. Jaja, fin båt... Må bare beklage rotet i bildene. Men mye fint var det hvertfall??!!! Finfin båt Får en sånnen til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå