tovik Skrevet August 3, 2006 Skrevet August 3, 2006 Holder på og skal montere k&n filter på min 320 med m50 motor.. går en sensor/føler inn nederst på luftfilterboksen, med 2 slanger på med kjølevann i.. hva er dette? hvor kan jeg plasere den når jeg fjerner luftfilterboksen? legger ved ett bilde av den..
Logitech Skrevet August 3, 2006 Skrevet August 3, 2006 Er det ikke et hull i K&N-filteret hvor denne kan plasseres? Mener det var det den gang jeg monterte et slikt filter.
tovik Skrevet August 3, 2006 Forfatter Skrevet August 3, 2006 Er det ikke et hull i K&N-filteret hvor denne kan plasseres? Mener det var det den gang jeg monterte et slikt filter. er ett universalt filter jeg hadde liggende, er iallefall ikke no hull på det. takk for kjapt svar iallefall:)
Aama_Racing Skrevet August 3, 2006 Skrevet August 3, 2006 da kan du borre hull til den på baksiden.. hvertfall der hullet bruker å være..
tovik Skrevet August 3, 2006 Forfatter Skrevet August 3, 2006 da kan du borre hull til den på baksiden.. hvertfall der hullet bruker å være.. Så vist jeg bare borrer hull i baksiden av filteret og setter den inn dær, så er det bare tut og kjør?=)
sp0ky Skrevet August 3, 2006 Skrevet August 3, 2006 Jeg har bare stripsa den under filteret mitt jeg...
Ballder Skrevet August 3, 2006 Skrevet August 3, 2006 Eller bare stripse den fast til manifoilen. Funker godt det. Gjorde det samme selv. Den føler tempen på innsugsluften visstnok, i forbindelse med kaldstart.. Merket aldri noe forskjell på bilen. Men et spm til deg... Hvorfor ha KN filter?? Det hjelper ikke en dritt bortsett fra det mentale! Jeg bytta om til orginalt igjen i går etter et år med KN. Ikke noe forskjell og merke på draget. Og lyden av eksosen kom litt mer for øret igjen.
ViBe^ Skrevet August 3, 2006 Skrevet August 3, 2006 Den føleren fungerer vell som en termostat slik at desto kaldere innsugslufta er, desto mer kjølevann flommer gjennom spjeldhuset, eller? Denne er vertfall viktig på vintern når det er mangfoldige minus ute. På mitt K&N 57i kit var det laget ferdig hull på baksiden av filteret så det bare er å trede den føleren innpå og en liten strips så sitter den der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå