Tweety bimma Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Som overskriften sier trenger jeg en forsterker til å drive en 12" sub..trenger ikke være så fancy eller døds rå,men den må være billig har du så send meg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Hva er billig for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 har en Audison sr2x 2 kanaler 3 uker gammel, men skal minst ha 3000kr for den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet August 3, 2006 Forfatter Share Skrevet August 3, 2006 Hva er billig for deg? billigere enn det Patrick B har å tilby har ikke tenkt å koste på det noe særlig nå,bare ha litt mer trøkk baki der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Kicker Kx200.2 1790,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet August 4, 2006 Forfatter Share Skrevet August 4, 2006 jeg lurte litt på denna: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316989 Ser det gode kommentarer på den vaffal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 har ei digital monoblokk som jeg vurderer å selge, men den blir kanskje for kraftig og dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet August 4, 2006 Forfatter Share Skrevet August 4, 2006 har ei digital monoblokk som jeg vurderer å selge, men den blir kanskje for kraftig og dyr? som du så over her så så du hva jeg tenkte på så hvis prisen er noe særlig over det så blir det for mye ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Sjekk på thorsov, biltema og clas olsen, de pleier å ha billige forsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet August 4, 2006 Forfatter Share Skrevet August 4, 2006 Sjekk på thorsov, biltema og clas olsen, de pleier å ha billige forsterkere har vært inne på tanken men tenkte at det var bedre å kjøpe en brukt,gjerne litt bedre kvalitet og mer watt ute å gikk enn på oppskrytte boshmann eller hva nå det heter hehe selv om det da ikke var nytt og med garanti å alt det der...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1662 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet August 4, 2006 Forfatter Share Skrevet August 4, 2006 http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1662 har faktisk vært å titta på den tidligere,,,tror du den er sprek nok med sine 240w? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Hvilken sub har du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Husk på at ohmen avgjør om du får 240w eller 120w eller ikke brukt den i hele tatt. Så sjekk hva elementet ditt er først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet August 4, 2006 Forfatter Share Skrevet August 4, 2006 Hvilken sub har du da? Jeg har en 12 " pioneer.. Husk på at ohmen avgjør om du får 240w eller 120w eller ikke brukt den i hele tatt. Så sjekk hva elementet ditt er først. Har riktig nok hatt stereo i bilene mine i 10-12 år men har aldri tenkt på det der,kan du forklare Nautilus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå