Håvard ///M3 Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Rød bilen tåler regnvær når anledningen er som den er.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 19, 2006 Forfatter Share Skrevet August 19, 2006 Nja, skeptisk... hehehe.. Men må vel bare. Så blir en storvask når været blir bra igjen. Spesielt under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 hehe.. håprer vi blir enda flere enn i fjor denna gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 19, 2006 Forfatter Share Skrevet August 19, 2006 Jepp, hadde ikke gjort noe det. Tar med filmkamera jeg og lager en litt repotasje derfra. Og parably og godt humør, og såklart en værsyk rød en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Der sa du noe.. har helt glemt å lade kameraet. Bra jeg kom på det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Vi er i hvertfall 6-10 stk bmw'er som drar herfra i 3-tiden. Vær framme tre... Eller litt før tre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Litt uheldige med været.. Men får vel bare gjøre det beste ut av det. Synd parkeingshuset er stengt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Litt uheldige med været.. Men får vel bare gjøre det beste ut av det. Synd parkeingshuset er stengt.. hehe,kjøre slalom i parkerings huset ja... hehe... dritt vær, møkk vær... jaja.. må regne med noe dritt, da gidd j ikke vaske bil gitt..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 tenkte ikke på å kjøre der inne da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 tenkte ikke på å kjøre der inne da men.. skjønte det gitt.. var ment som en spøk...! ska'n gidde å vaske bil a?? er ikke store vitsen men..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 20, 2006 Forfatter Share Skrevet August 20, 2006 Fint vær her nå.. På villeste Toten såklart. Drar bortover nå øyeblikkelig.. Så får vi satse på at uværet holder seg unna i noen timer fremover. Snakkes der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Mine tanker og meninger: Desverre var vi bare 3 biler som dro fra Hov (3 stk E46) Var mange av de som sa de skulle bli med som ikke dukket opp. Uansett så hade jeg nok feil forhåpninger om hva som foregår på disse treffene. For å stå å se på e28'er som lurer seg rundt noe kjegler er desverre ikke min greie. Men det var jo selvfølgelig noen som kjørte litt friskt rundt der. bla. en svart e36 coupe som var merket med 2/1 i ruta. Ellers var vi jo heldige med været og det var en god del fine biler der. Kjente ikke igjen så mange biler fra forumet her men la merke til Lien som stod rett foran oss med 745'en sin og tror jeg skimtet Maze sin bil borte ved inngangen på CC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Ja da er jeg hjemme fra autoslalom og jeg må si at det var en artig opplevelse å kjøre en sofa av en 7'er på sikk sakk bane Hevdet meg kanskje ikke der, men hvis vi får til drag en gang så skal jeg nok hevde meg hakket bedre Ellers var det mange oppmøtte, men det var bare 9 stk som kjørte noe som var i minste laget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Ikke uvanlig det.. mange snakker godt, og alle vil at noe skal skje rundt forbi, men det blir som regel ikke noe stort utav det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 20, 2006 Forfatter Share Skrevet August 20, 2006 sn|per: stemmer nok det. Var på plass der ja. Greit med oppmøte, men var vel dessverre for få som kjørte. (Ja, jeg var en av dem som ikke gjorde det) Tok noen bilder som jeg legger ut etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå