Mikaelft Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Hepp! Airbag lampa lyser i kanskje 30 sekunder eller noe sånt etter jeg har startet opp bilen. Skal den gjøre det? bmw e36 318i cabriolet 1995 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tefinstad Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Hepp!Airbag lampa lyser i kanskje 30 sekunder eller noe sånt etter jeg har startet opp bilen. Skal den gjøre det? bmw e36 318i cabriolet 1995 Er det samme hos meg, men til en kamerat lyser den bare noen få sek. Så hva som er rett og galt aner jeg egentlig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sapphire Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 jeg har bytte ratt i min til ett som ikke har airbag å da lyser det hos meg å, så kan nok være det at den rett å slett ikke virker. Sjekk sikringer og kontaktene i rattet, du kan jo ta en diagnose å... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hult Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 det spørs vilken type ratt du har for vist du har den typen der lampa sitter i ratte lyser den litt etterpå men ikke så mye som et halvt minutt og vist du har ny ratte så lyser det i kombiinstrumente og den skal slukke umidelbart etter start Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet August 4, 2006 Forfatter Share Skrevet August 4, 2006 Har det i instrumentpanelet. Jasså, hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Mitt lyser i kanskje 1-2minutter, men så forsvinner det.. Har "mtech" ratt med airbag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet August 5, 2006 Forfatter Share Skrevet August 5, 2006 Siden det forsvinner så funker det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Siden det forsvinner så funker det vel? Jeg tenker slik iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå