rel0ad Skrevet August 4, 2006 Skrevet August 4, 2006 hvilken bak spoiler har jeg Er ute etter ei leppe for å ha under den. finnes det? eller må det lages
Dirty Skrevet August 4, 2006 Skrevet August 4, 2006 er nå ikke en spoiler da! men en Bakfanger. men åssen det er vet jeg ikke :/
hult Skrevet August 4, 2006 Skrevet August 4, 2006 Se på www.stylingtech.no de har mye rart. men hvorfor ikke la det være sånn er da bra nokk no.jeg personlig mener det blir for stylete med mere enn no
Superbeetle Skrevet August 4, 2006 Skrevet August 4, 2006 Se på www.stylingtech.no de har mye rart. men hvorfor ikke la det være sånn er da bra nokk no.jeg personlig mener det blir for stylete med mere enn no mer kebab?.....
boost Skrevet August 5, 2006 Skrevet August 5, 2006 hei... hvordan funker motoren din med turbo motoren? girkasse har du no? litt utafor tema men hehe
rel0ad Skrevet August 5, 2006 Forfatter Skrevet August 5, 2006 http://www.styling-tech.no/goxpage00000019dbpRieg-00049020.html det ligner litt på den, men ser ikke ut tilå være det samme...
rel0ad Skrevet August 5, 2006 Forfatter Skrevet August 5, 2006 hei...hvordan funker motoren din med turbo motoren? girkasse har du no? litt utafor tema men hehe funker helt topp, men skal sette den vekk i vinter og bytte turbo. da den er sliten. å forskjellig småtteri, har ny frontspoiler som er lakkert. da den som står på nå var sprekt når jeg fikk den. vurdere å gå opp til 18 eller 19 tommere. noen som vet om noen som ikke koster skjorta og har bra med kant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå