Mainn Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Noen som skal på dragrace lørdag? Jeg mangler returskyss til nord-dalen lørdagskveld. Noen som har plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 hadde tenkt meg dit egentlig ja,veldiglyst! men nå står bimmer'n på bukker uten bremser så ble ikkno tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPålwer Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Noen som var på gardermoen? Noen tider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 var der i dag.. hva med 4,7 og 514 km/t???(top fulel). Fikk rød lys da men.... alle i kvartfinalene kjørte 4'er løp! det er rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 var på mantorp forrige helg.. har noen filmer av det der var det 13 top fuels og 11 funny car =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 faen at det ikke ble noe gardermoen skjønner jeg! onkel hade vært der, var hvist helt villt der hørte jeg! synd jeg ikke kom meg i veien gitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå