Stian333 Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Fikk mamma til å kjøpe seg BMW:) (Bruker den ofte nå,hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Fornuftig mamma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Liker mamman din jeg, fornuftig jente.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Sånn ska det være! Men er det ikke kjipt at mamma har tøffere felger, og finere bil en deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 mordi har fetere bil enn deg haha <3 E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet August 4, 2006 Forfatter Share Skrevet August 4, 2006 Jepp, er kjipt som f... Men jeg får låne den mye da. + At den er mye bedre å kjøre enn min:( jeg og mamma har sluttet å disk.hvem som har best bil. hehe.. Hun hadde en Renault 19 før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Sånn ska det være! Men er det ikke kjipt at mamma har tøffere felger, og finere bil en deg da? hehehehe dagens kommentar! Hadde klikka om mora mi hadde hatt bedre bil enn meg. (hun kjører heldigvis mazda) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 E36'n er jo bare en liten fjert i forhold til E34'n hehe Mammaen din har en kul bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet August 4, 2006 Forfatter Share Skrevet August 4, 2006 Hehe,stemmer nok det... Jeg har 90hk og hun har 150hk..hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Fine biler dette, Stian Gleder meg til vi skal begynne å pusse ned min bil :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet August 4, 2006 Forfatter Share Skrevet August 4, 2006 hehe, jepp! Men husk at du må sørge for at det er 1 kasse pils pr.pers når vi begynner med pussinga:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Fornuftig mamma du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Sånn ska det være! Men er det ikke kjipt at mamma har tøffere felger, og finere bil en deg da? Word Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Ett lite tips: Først, så skjenker du mora di noen glass vin eller hva som helst, deretter får du henne til å skrive under på en avtale om å bytte biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Nå er vel 318tdsen en del dyrere enn E34en, så han kan jo selge den og kjøpe seg en steilende E34 any day om han vil. E36 touring er pene biler det, men den ser litt "naken" ut uten rails. Og til de av dere som snakker om mødre med fetere biler.. er ikke det helt normalt med mindre man begynner å bli litt oppi åra selv? Jeg har ihvertfall billigere biler enn foreldrene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå