Raven Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Fikk endelig rota meg til og fotografert bilen med sommerens nye felg innvestering Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Det var fine felger ja GRATULERER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arax Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Sånne M5 felger jeg skulle ha det, men ingen i nærheten hadde de med riktig innpress, hvor kjøpte du disse og hvilken innpress er det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Dette synes jeg ikke passet! Ikke bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Ble tøft dette Raven! En av få jenter med skikkelige felger.. Er det 19"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 tøffe felger ja! Litt store kanskje, men tøffe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Geniale felger! Hvor kjøpte du dem? innpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Døds kult! Pene bilder også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-taufic- Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Dette synes jeg ikke passet!Ikke bra! hehe da må jeg bare si du passet ikke inn her dette er en klubb for bmw ikke volvo åttefemti ikke rart du ikke liker felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Dette synes jeg ikke passet!Ikke bra! hehe da må jeg bare si du passet ikke inn her dette er en klubb for bmw i volvo åttefemti ikke rart du ikke liker felgene Folk har forskjellige meninger, og folk kjører forskjellige biler. Man trenger ikke kjøre BMW for å være medlem av dette forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-taufic- Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Dette synes jeg ikke passet!Ikke bra! hehe da må jeg bare si du passet ikke inn her dette er en klubb for bmw i volvo åttefemti ikke rart du ikke liker felgene Folk har forskjellige meninger, og folk kjører forskjellige biler. Man trenger ikke kjøre BMW for å være medlem av dette forumet. har jeg f... sagt det da?`jeg sier min mening som alle andre jeg står ikke og sier pell deg ut fra dette forumet og du eier ikke humor jeg mente ikke noe vondt i det....men det va litt komisk for det va ca 6 stk som har bmw og sa de va råe og sånt så kom det en plutselig og sa de passet ikke og humoren i alt så kjørte han volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Disse passet godt på E36.. 18"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Grattis med felger Ble veldig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Ja de passet bra, likte dem jeg Hadde kansje gjort seg bedre med svart crom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Stilige felger. Passa fint på E36'n det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå