Stian Børresen Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1344483 ETTERLYSNING! BILDER: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=23113&highlight= Ønsker å komme i kontakt med eier av denne bilen grunnet kontrakt-brudd. Blir jeg ikke kontaktet snarest vil det bli kontaktet advokat å tatt derifra. Mitt mobil nr er 97010308 og mailen er stian.b0rresen@gmail.com Bilnr er RH 53598. Eiere etter meg etter rekkefølge ved kjøp. 1. Steffen Langseth - Nesna/Trondheim/Bergen 2. Thomas Berg - Ballstad 3. Her skal navnet på den nye eier stå, virker tydligvis ikke som om at folk vet hvem de selger biler til lenger idag? Er ikke ute etter å ta noen her men ønsker at kontrakten skal bli holdt som avtalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Hmm.. Dette var da ingen upris!! Er det mye rust eller? Kunne tenkt meg ett E30 turbo prosjekt,ser det var det du tenkte en stund også,er det gjort noe mer enn bunnpanne med oljeretur? Har du flere bilder? motor,interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 5, 2006 Forfatter Share Skrevet August 5, 2006 nei, det er ikke noe spesielt med rust egentlig. halvtime sveising kanskje så er alt gjort. får med det materialet som trengs bortsett fra sveiseutstyr:P Les AUTODB.no Annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 26, 2006 Forfatter Share Skrevet August 26, 2006 prisen er 25000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 28, 2006 Forfatter Share Skrevet August 28, 2006 Fortsatt til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 bump! med oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Kan du si litt om turbo som står på? Kjører du mye trykk? Ca hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 er et snikturbobygg med rundt 0.3-0.4 i trykk. er en t3 cosworth turbo etter det jeg har blitt fortalt.antall hk vet jeg ikke men skal jeg tippe så mellom 220-250hk.Går hvertfall bedre enn orginalt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 peeen bil... lyst til¨å holde av denne til midten av januar? hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 Er førstemann med penger som får den men det er jo ikke sikkert den blir solgt før i midten av januar uansett så det er bare å følge med da vettu;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 aaarg!!! hvorfor må alle selge e30 325 så billig nå for tia..da blir min e30 også mindre værdt du skulle tatt 30k minst for bilen din.. 25 tusen er alt for billig..hadde ikke gått 1 kr ned hadde jeg vært deg ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 Ja, mulig det er billig..får håpe den blir solgt da:) for nå vil den bli stående og ruste ivei siden skiltene blir levert inn..da ender det med at den ikke blir verdt noe som helst til slutt.. Men en 325 er vel ikke hverdags lenger så vil tro denne er av interesse for noen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bushy Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 bor alle som har en e30 oppi nord ell... huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bushy Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 kom til hamar så blir du nok kvitt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg