Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kan godt ta denne i innbytte mot min E39 528IA :wink:

Den bilen din er drit pen men om jeg skal få råd til din så må jeg få bort cab'n i en fei;)

Ingen som har lyst på en strøken rustfri 96mod cab med 138k på telleren? er et par småfeil,men det vil ikke bli dyrt å fikse. Den er orginal bortsett fra orginale m3 sideskjørt og chrome angel eyes hovedlykter.

Har sett veldig mye på e39 den siste tiden og faktisk med den motorstørrelsen du har der:P

Skrevet

Er vel mer sugen på et evt salg..Da jeg egentlig ikke trenger en bil til:P Bortsett fra den 5serien lenger opp her:P den hadde vært noe å kledd på seg om morgenen og rulla sakte i byen med:)

Skrevet

noen som vet om no transport mellom nord norge til østlandet. blir litt drøyt og hente og kjøre 90 mil nå evnt.... burde da være noen trailer firmaer ell no som driver med det

Skrevet

dere har vel noe tog stasjon ved hamar der? vet ikke hva det kan koste med toget? dere har vel ikke hurtigruteforbindelse heller der så, litt synd for det er jo ganske snedig:)

Skrevet
noen som vet om no transport mellom nord norge til østlandet. blir litt drøyt og hente og kjøre 90 mil nå evnt.... burde da være noen trailer firmaer ell no som driver med det

Kjør oppver en fredagsettermiddag, da er dere i b.sund på natta overnatt hos borre ta med dere bilen på formiddagen og dere er hjemme igjen lørdagsnatt..

Ikke langt å kjøre for en bil du kanskje virkelig vil ha..

Bruk en bra bil og lei en bilhenger så vips så er bilen din..

Sjønner ikke at alle skal mase om at det er så Langt! Moro med langturer iblandt!

Skrevet

Er godt å komme hjemmefra en gang iblandt ja, har erfart det noen ganger at det er en befrielse og komme seg litt vekk:) Blir godt å komme hjem igjen til det samme gamle:P

• 9 months later...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...