BMWPower Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Kan godt ta denne i innbytte mot min E39 528IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2006 Kan godt ta denne i innbytte mot min E39 528IA Den bilen din er drit pen men om jeg skal få råd til din så må jeg få bort cab'n i en fei;) Ingen som har lyst på en strøken rustfri 96mod cab med 138k på telleren? er et par småfeil,men det vil ikke bli dyrt å fikse. Den er orginal bortsett fra orginale m3 sideskjørt og chrome angel eyes hovedlykter. Har sett veldig mye på e39 den siste tiden og faktisk med den motorstørrelsen du har der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Bytte? i en E36 316i?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2006 Er vel mer sugen på et evt salg..Da jeg egentlig ikke trenger en bil til:P Bortsett fra den 5serien lenger opp her:P den hadde vært noe å kledd på seg om morgenen og rulla sakte i byen med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Sant nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bushy Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 noen som vet om no transport mellom nord norge til østlandet. blir litt drøyt og hente og kjøre 90 mil nå evnt.... burde da være noen trailer firmaer ell no som driver med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2006 dere har vel noe tog stasjon ved hamar der? vet ikke hva det kan koste med toget? dere har vel ikke hurtigruteforbindelse heller der så, litt synd for det er jo ganske snedig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 noen som vet om no transport mellom nord norge til østlandet. blir litt drøyt og hente og kjøre 90 mil nå evnt.... burde da være noen trailer firmaer ell no som driver med det Kjør oppver en fredagsettermiddag, da er dere i b.sund på natta overnatt hos borre ta med dere bilen på formiddagen og dere er hjemme igjen lørdagsnatt.. Ikke langt å kjøre for en bil du kanskje virkelig vil ha.. Bruk en bra bil og lei en bilhenger så vips så er bilen din.. Sjønner ikke at alle skal mase om at det er så Langt! Moro med langturer iblandt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 jeg henta en bil i skien i sommer (høyrestyrt 525i 92 mod) 160 mil hjem, knallbra tur, brukte 20 timer gjør lett dette en gang til ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2006 Er godt å komme hjemmefra en gang iblandt ja, har erfart det noen ganger at det er en befrielse og komme seg litt vekk:) Blir godt å komme hjem igjen til det samme gamle:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 hadde jeg fått solgt min hadde jeg henta den i morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2006 har hatt en meget bra respons fra folk ang denne bilen så det er vel ikke lenge før den blir solgt regner jeg med, ikke noe å vente på om man er intressert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2006 Bilen snuser på en mulig ny eier nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2007 Bilen ansees solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2007 ETTERLYSNING! Ønsker å komme i kontakt med eier av denne bilen grunnet kontrakt-brudd. Blir jeg ikke kontaktet snarest vil det bli kontaktet advokat å tatt derifra. Mitt mobil nr er 97010308 og mailen er stian.b0rresen@gmail.com Bilnr er RH 53598 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg