Gå til innhold

89mod e30 325i turbo ETTERLYSES!


Stian Børresen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen er ikke solgt på avbetaling, men det ble skrevet i kontrakten at årsavgiften skulle overføres til den nye eier. noe som var helt greit for kjøper.

Har nå fått vite at bilen befinner seg i ålesund området.

Bilen vil bli hentet der den er i landet da det er pant i bilen. bilen er solgt med heftelser.

Skal prøve å få lagt ut bilder av bilen fra når jeg hadde den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er skyldig årsavgift ja. det vil bli ført krav til første eier om jeg ikke hører noe vidre fra den som har bilen idag.

Årsavgiften blir fort 5000kr om man ikke betaler og når man legger advokat utgifter oppå der igjen så får man jo en fin liten sum for ikke å holde en skriftlig avtale.

jeg vil anbefale vedkommede om å kontakte meg før advokat blir kontaktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har tydligvis blitt ført vidre i de neste kontraktene har jeg skjønt så jeg blir å gå først på den som hadde bilen først av de 3.

Er en suppe hele greia her og jeg akter ikke å legge ut masse tusen for en bil jeg ikke har når det ble skrevet kontrakt på at neste eier skulle betale årsavgiften.

Folk for holde det de lover mener nå jeg..ihvertfall når de har skrevet under på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,da går jeg ut ifra at du vet hvem eier av bilen idag er. for jeg har ikke fått navnet på den nye eier fra Thomas Berg.

Han husket ikke tydligvis.

Hva er egentlig ståa mellom eier nr 2 og 3? du må gjerne gi meg litt info. det kan gjøre det litt lettere for meg å gå til rett mann med kravet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han kjøpte det som skulle være en god 325 turbo! Men som viste seg å være ett vrak. Den vart satt på hurtigruta å sendt nedover, kjøp og salgsmelding skulle ordnest pr.post. dette ble aldri gjort når det vart beslutta å bruke den som delebil. Han betalte 20k for bilen. pluss 4-5k, i frakt. Da motoren ble sett over viste det seg att den hadde flere bøygde ventiler,turboen satt blegg fast.osv. M.a.o. blir girkassa å bakakslingen/forstilling flytta over til ett bedre utgangspunkt. Så att du har så mye å hente hos nåværende eier tviler jeg på.. Han er vel mest frista å kvæle forrige eier tipper jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...