Gå til innhold

89mod e30 325i turbo ETTERLYSES!

Stian Børresen
 Share

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hva det er som har blitt gjort med den bilen der etter jeg hadde den. Skulle faenmeg aldri solgt den.

Er kanskje noe pga det der at den siste eier av bilen jeg har navn på ikke "husket" navnet på han som kjøpte den av han. Jeg stussa litt på det der.

Hvordan ser bilen ut nå da? har du bilder av den så send mail stian.b0rresen@gmail.com .

Jeg skal prøve å få tak i han som først hadde den så får vi se hva som skjer.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror ikke den kontrakten deres er så mye verdt desverre. Den som står som eier 1. januar inneværende år har ansvar for at årsavgift blir betalt, blir ikke det gjort vil det bli trekt fra lønn.

Advokat tror jeg du kan spare deg for, det blir dyrt.. Bedre å oppsøke han som du hadde skrevet kontrakt med personlig, det skremmer gjerne litt mer og du vil ha bedre kjangs for få pengene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ihvertfall såpass at jeg ikke skal betale den årsavgifta;) Og jeg venter med å ty til noe ekstra for øyeblikket. Jeg skal ta litt telefoner å høre meg litt rundt.

Men innkrevnings sentralen ba meg om å kontakte advokat å rette kravet mot kjøper av bilen når jeg har betalt det. Men betaler jeg får jeg vel aldri igjen de pengene og det vil jeg ikke ha noe av:P

Har planer for e30'n i vinter som de pengene kommer godt med på så;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva det er som har blitt gjort med den bilen der etter jeg hadde den. Skulle faenmeg aldri solgt den.

Er kanskje noe pga det der at den siste eier av bilen jeg har navn på ikke "husket" navnet på han som kjøpte den av han. Jeg stussa litt på det der.

Hvordan ser bilen ut nå da? har du bilder av den så send mail stian.b0rresen@gmail.com .

Jeg skal prøve å få tak i han som først hadde den så får vi se hva som skjer.:)

all styling å slikt var sprukket å fælt. bulka å fæl. alle de gromme delene som skulle følge med var bare en haug me gammelt skrot som var stua inni bilen. Bilen vart bare satt på hurtigrutekaia. med unnskyldning om att ikke hadde råd/tid å betale frakt Pga. skilsmisse å fæle greier! Så nåværende eier måtte snakke med Hurtigruta for å få de til å slepe bilen ombord! så sender å mottager er faktisk samme mannen! Fraktpenger skulle han selvsagt få igjen! Du kan tippe hvordan det gikk... Han har bare svelgt en kamel å innsett att verden er full av kjeltringa.. Men der har aldri vert registrert heftelser på bilen.. Det vart nemlig sjekka før bilen ble sendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...