Moenmann Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 God dagen! Jeg skal kjøpe meg effektanlegg (fra kat. og bak) til min 325 i 92 modell nå, men hva skal jeg velge?? er så sinnsykt mye rart der ute. og hvor i norge får jeg kjøpt slikt? nettside? butikk? bor i kristiansand. har lyst på noe som brummer godt når jeg står stille eller ruller nedover i byen ved cruising bryr jeg meg ikke veldig..greit om det brummer litt når jeg drar på sååeh, hva skal jeg velge? forresten, jeg betaler ikke titusener for det. takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Eisenmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 hvis du er i stand til å sveise litt selv så brummer det godt i de dem har på torshov bilrekvisita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Scorpion eller Eisenmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Har fått sveiset denne på røret dær bakpotta sto. http://maxam-tuning.com/catalog/product ... cts_id=366 Koster ikke mye og lager rå lyd når man gir på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moenmann Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå