Gå til innhold

E30 325i 88mod 128000km selges


Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

poenget er vel med shift light som er ganske greit og ha på banekjøring. ,men det er jo opp til vær enkelt. og er du ikke int trenger du heller ikke fucke opp annonsa mi ;)

Hehe, er ikke meninga å fucke opp annonsen. Var jo litt intresert også, men prøver og holde meg unna banekjørte biler. Lykke til med salget. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

poenget er vel med shift light som er ganske greit og ha på banekjøring. ,men det er jo opp til vær enkelt. og er du ikke int trenger du heller ikke fucke opp annonsa mi ;)

Hehe, er ikke meninga å fucke opp annonsen. Var jo litt intresert også, men prøver og holde meg unna banekjørte biler. Lykke til med salget. :wink:

Den er grei. Bilen min har forresten aldri vært banekjørt. Den har kun vært på veien i 1,5 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke dette samma bilen du hadde turbomotoren i, eller var det denne du fikk i innbytte mot turbobilen, så tok du vare på hjula og interiøret. husker ikke helt jeg.

det er den bilen jeg tok i inbytte ja. denne er helt orginals. :) og interiør og felger er flyttet over. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er bilen i lakken? 1-10

selve bilen er pen i lakken. bagasjelokket og sideskjortene er jo nylakket. men forige eier har tatt noe lakkrust 2-3 plasser og da seff brukt feil farge så de flekkene er ikke bra. har vurdert og bare skaffe samme farge og prøve og fikse det bedre, men har liksom ikke brydd meg med akk det. så en 7er kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger du bilen litt rimeligere uten felger, turteller osv?

han skrev vel i en post lenger oppe "Alt eller ingenting" hvis du lurer på noe kan du jo lese gjennom tråden i stede for å fylle den med slikt.. eller ta det på pm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...