Gå til innhold

E30 325i 88mod 128000km selges


Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

Selger du bilen litt rimeligere uten felger, turteller osv?

han skrev vel i en post lenger oppe "Alt eller ingenting" hvis du lurer på noe kan du jo lese gjennom tråden i stede for å fylle den med slikt.. eller ta det på pm..

En ting er når en fyr spør om han vil selge lyktene som står på bilen, en annen ting er å selge bilen uten felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selger du bilen litt rimeligere uten felger, turteller osv?

han skrev vel i en post lenger oppe "Alt eller ingenting" hvis du lurer på noe kan du jo lese gjennom tråden i stede for å fylle den med slikt.. eller ta det på pm..

En ting er når en fyr spør om han vil selge lyktene som står på bilen, en annen ting er å selge bilen uten felger.

det ville ikke lønne seg for deg og spør om det for og si det slik. jeg går ikke ned 10000 pga att jeg skal selge den uten ditt og datt liksom. jeg er int i og bli kvitt bilen slik den er for jeg skal slippe mere stress. me gir du meg 48000 utn felger f.eks så er jeg seff med på det men det er som jeg sier ikke lønnsomt for din del. da er det bedre og kjøpe bilen slik den er og selge tinger du ikke vil ha siden. og ville det vær serlig pent med hull i dash bordet etter ledning og skruer for ting som har stått der før da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...