Lilla Coupe Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 http://www.streetdesign.no/?go=produkt& ... 7fc82666c3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 mange dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 hadde vel i å for seg tørt men dæven å stygt a,,,hadde skamma meg ved å kjørt rundt med det der azz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 5, 2006 Forfatter Share Skrevet August 5, 2006 Den e rett å slett stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 E36 blir som et monster med sånne store fromter.. er ikke pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Rart at de lager slikt, må da gå ann og se på bilen og tenke: 'Passer den sammen med resten?' NEI. Det gjør den så langt ifra ikke. Og jeg som har GTS front på min GTS=Monsterfront for E30. Noen som vil bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 stygt design sjefen i da firmaet som produserer skiten skulle vært skoten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Haha, "Streetfighterkit". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 hmmm... synes sånne fangere passer best på ris kokere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 huff hetlt jæævli, er en bimmer som råner rundt her i mandal men sånn monstrerstyling huff huff. sølv med knash rød gitter*! skal se om jeg kan få tatt et bilde. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Det verste er vel at folk faktisk BETALER 4990,- for noe sånt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 huff hetlt jæævli, er en bimmer som råner rundt her i mandal men sånn monstrerstyling huff huff. sølv med knash rød gitter*! skal se om jeg kan få tatt et bilde. hehe Ikke noe must for meg å se en sånn front... HE HE!! Det er det værste jeg ser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 http://www.streetdesign.no/?go=produkt& ... 7fc82666c3 Så en slik en idag her hjemme. en rød a3. Det var noe med det grusomste jeg har sett. Sideskjørt hadde han, men helt orginal bakfanger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 tragisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Også A3 som ser så -STUSSELIG- ut fra før av, så må jo det være helt på bærtur med den fronten..! Uff.... A3 ser virkelig ut som noe man kan kjøpe i en leketøysbutikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå