M3cabriolet Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 hadde denne som midlertidig løsning imens jeg venta på den andre, så kom med bud, bort skal den! (jeg har ikke bilde av den her, men kan sikkert ordne det om noen MÅ ha det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Passer ikke den på en E36 også da? Greit og opplyse folket om det i såfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 5, 2006 Forfatter Share Skrevet August 5, 2006 Passer ikke den på en E36 også da?Greit og opplyse folket om det i såfall. nei, det gjør den ikke desverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Passer ikke den på en E36 også da?Greit og opplyse folket om det i såfall. når det står til E46 så er det vel ikke nødvendig å spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 6, 2006 Forfatter Share Skrevet August 6, 2006 Passer ikke den på en E36 også da?Greit og opplyse folket om det i såfall. når det står til E46 så er det vel ikke nødvendig å spørre? word! men kan skjønne litt at man spør når jeg selger en e46 fanger, men har e36 selv, har man ikke sett prosjektet mitt kan det være vanskelig å skjønne helt! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå